#1 Skrevet Februar 12, 2010 (endret) Hei, har en Audi A6 1,8TQ 01, som ble kjøpt rett før jul. Meget bra bil, quattro er genialt, men nå har det kommet en meget snodig lyd relatert blinklys/nødblink, det er en ganske høy sprake-lyd som kommer fra nødblinkbryteren. Den har ingen logiske intervaller, bortsett fra at når en presser blinklyshendel nesten helt ned(til venstre) kan du provosere fram denne irriterende lyden. Har nettopp byttet nødblinklybryteren, så det kan ikke være den. Noen forslag? Mvh Rasmus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2010 Trenger hjelp, irriterer vettet av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2010 høres ut som elektrisk gnistring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2010 Godt mulig, kan det være blinklyshendelen som er ødelagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2010 skift blinklys rele du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2010 Trodde blinklys releet var i nødblinkbryteren. Stemmer ikke det, hvor sitter det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2010 Sorry leste ikke innlegget ditt godt nok, du har rett nødblink er rele, da ville jeg ha satset på hendel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2010 Har samme problemet på min Audi 80 92 modell, der er det blinklyshendelen som er problemet, er nok en form for slitasje i bryteren. For jeg skrudde av dekselet rundt rattstammen og la på press i bakkant av kontakten, da fungerte det normalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2010 Takker, skal prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 17, 2010 Kanskje høytaleren til blinklyset er sprengt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...