#1 Skrevet Februar 12, 2010 Hei! Jeg skal til Brattvåg å jobbe litt neste uke fra Mandags ettermiddag/kveld, så jeg lurer på om det er noen her som vet om det er mulig å finne på noe der? Mvh. Truls Andersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2010 naj:p hehe. du får kjøre til Ålesund. 30 min kjøring:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2010 Ok, hva kan man finne på i Ålebyen da?: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2010 omtrent like mye som i brattvåg... Du kan kjøre tilbake :-) Da har du fått en times biltur Nei her er jo bowling, kino, etc...... feil årstid for gocart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2010 omtrent like mye som i brattvåg... Du kan kjøre tilbake :-) Da har du fått en times biltur Nei her er jo bowling, kino, etc...... feil årstid for gocart Hehe:nana: Høres forsåvidt greit ut, men tror det kommer til å bli noen lange dager:P Når har dere lokallagstreff da? Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...