#1 Skrevet Februar 12, 2010 hei. har hatt en større gjennomgang av motoren min med bla registerbytte++ er kommet dit at jeg skal montere plugger og pluggledninger, men jeg har ingen oversikt over hilken plugg på coilpacken som går til hvilken plugg. håper på oppstart i kveld så dette haster litt kent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2010 Er bilder av dette i bygge tråden min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2010 takk for svar:) fant noe vage bilder på google. jaggu ble det oppstart ja:) jippi!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2010 ettertrekk av toppbolter? er dette nødvendig etter varmkjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2010 Ikke med orginale strekk bolter. ARP, så ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2010 høres greit ut det. er jo en del å plukke bort for å komme til. takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...