#26 Skrevet Februar 20, 2010 Syntes det selv, siklet litt på disse, men valgte heller å gå for noen litt mere "oem" aktige. Hehe. 3dører ser jo litt mere sporty ut da;) Men utvalget av 3dørers Golf V her i lille Norge er jo ikke akkurat så veldig stort: gråter : Skjønner det;) Jeg er veeeldig ubestemt der, om hva JEG syns er penest.. så må vente litt til:p Bare og guffe på med bilder, gjerne av 4d også... Ja det er sant, men derfor det hadde vært kult og ha det også Men fikk ett godt tilbud på denne bilen, og den har alt utenom skinn og ryggesensor så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 20, 2010 Ikke den dagen du skal selge... Takk for den Disse felgene lakkert i "riktig" farge er heeeeelt sinnsykt... men lykketil å finne noen. eller Oettinger RE 19" x 8.5" ET50 TOYO PROXY T1 235/35/R19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 20, 2010 Ikke den dagen du skal selge... Det tror jeg på Ser den ene golf GT'n vi har på jobben har stått der i over 6 mndt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 20, 2010 Disse var jo gromme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 20, 2010 (endret) Ligger ett sett med slike til salgs på vwvortex.com 2000 USD + shipping (to bra dekk og to dårlig) BBS CH om jeg ikke tar feil, 8x18 ET50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 20, 2010 Til venstre: Lorinser LM 6 Nå snakker vi hjul Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 20, 2010 (endret) Emotion Wasabi - Matt svart Emotion Wasabi - Krom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 20, 2010 Til venstre: Lorinser LM 6 Nå snakker vi hjul Joachim Dette er bakrunden min på jobb pc'en faktisk Var jo rask når det kom noen larzon felger som ser slik ut til salgs, men den ene var sprukket.. Funnet ett par sett på Finn, men de koster Emotion Wasabi - Matt svart Emotion Wasabi - Krom Fine de der, og mener jeg får en finfin pris igjennom jobben på disse også, har nemmelig allerede sendt forespørsel på pris;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 21, 2010 Er nemlig den matte jeg har på min:p 8,5x20 fram og 9,5x20 bak. Send meg en PM med hvilken pris du får til, så kan jeg sjekke om jeg evt skaffer deg en enda bedre pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 21, 2010 Hva med bellagio felgen da? du liker jo litt sånn chrome:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 21, 2010 haha, det ble litt vel mye bling, Stian;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 21, 2010 haha, det ble litt vel mye bling, Stian;) Hehe enig i det;) Fikk brått sykt lyst på disse jeg i gunmetall som på bildet.. etter å ha sett de på en hvit mkv lengre opp her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 21, 2010 Hehe enig i det;) Fikk brått sykt lyst på disse jeg i gunmetall som på bildet.. etter å ha sett de på en hvit mkv lengre opp her:) Do it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 21, 2010 Er en del som planlegger disse tror jeg. Jeg syns de er kule, men jeg vil ikke ha de selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 22, 2010 Orobica OR 25 Orobica OR 22 Orobica OR 20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 23, 2010 Mega Futera og Spokera TSW Spa og Trackstar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 23, 2010 Rota P45 og Tarmac 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 24, 2010 Rota P45 Var kun frakt ifra å kjøpe Rota P45 (bare en spesial edition)* helt til jeg søkte på Rota og kvalitet på google... Så jeg anbefaler vell egentlig ikke å kjøpe selv om de er drit rå design messig. * Wheel specs Model: P45F Size: 18x8 Bolt pattern: 5x112 Offset: ET45 Finish: Flat Black with Red Lip Weight: 22 pounds Center Bore: 57.1hb PRICE: $799 shipped to the lower 48 states for wheels only!! Please add $50 for bolts (necessary to run these wheels). The bolts are 14x1.5 x 28mm cone seat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 24, 2010 Mega, TSW og Rota er har ikke helt de type felger jeg leter etter,,.. Syns ikke det så noe bra ut. Noe av det du linket til over her kunne vært greit, Stian. Venter litt til med handel av felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 24, 2010 OZ Wave 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...