Anbefalte innlegg

Hei kjøpte meg felger fra usa igår og hadde det litt travelt.Fikk ikke sett at det var 8x19 et 30 eller +30 som det stod.Er dette i det hele tatt mulig å få på en golf v gti? Går det evt. ann å ta/dreie av felgen på et vis?Eller er det bare å legge dem ut for salg igjen?:)

ny feg.jpg

ny felg2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 8x19 ET35 og for selve felgen går det fint, så regner med at ET30 går greit nok. Du må ha 215 dekk på eller så er det bare å glemme senk :)

 

De vil flushe veldig fint med skjemkanten nå... muligens 2-3mm på utsiden.

 

Det er jo sikkerhetsmargin i godset på anleggsflaten, men det er jo ingen som kan garantere for at felgen holder hvis du freser av 5mm slik at du får ET35.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du vil slite med ET 30..

Jeg vet et 35 og 40 går med moderat senk, men optimalt er jo ÈT 45 da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel egentlig bare og glemme forran..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok gått på en smell der med andre ord altså hehe.Men ser på bs bildeler når jeg søker på felger til min bil at mangen av de som kommer opp er 8-8.5x19 og et 30 og 35.Hvorfor selger de disse hvis de ikke passer?Nå angrer jeg på at jeg solgte de helt greie 18"felgene jeg hadde:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel bare å prøve de på? så finner du ut om de passer eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er vel ikke annet å gjøre, må bare vente til de kommer i slutten av mnd. kjedelig og kjøpe dekk til de også hvis de ikke passer uansett.Men men får vel bare selge dersom de ikke passer og da står det at de skal passe bla disse :

 

Audi A4 95-09

 

Audi A5 08-09

 

Audi A6 95-09

 

Audi A8 97-09

 

Audi R8 08-09

 

Audi RS4 07-08

 

Audi RS6 03-04

 

Audi S4 90-09

 

Audi S5 08-09

 

Audi S6 95-97

 

Audi S6 07-08

 

Audi S8 02-03

 

Audi S8 07-09

 

Audi TT 08-09

 

Audi 5000CS 84-91

 

Audi V8 Quattro 90-94

 

Audi 100 V6 92-94

 

Audi 200 Quattro 89-91

 

så får jo håpe noen andre kan bruke de dersom de ikke går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000-6000kr vet ikke helt enda hva tollen blir på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei kjøpte meg felger fra usa igår og hadde det litt travelt.Fikk ikke sett at det var 8x19 et 30 eller +30 som det stod.Er dette i det hele tatt mulig å få på en golf v gti? Går det evt. ann å ta/dreie av felgen på et vis?Eller er det bare å legge dem ut for salg igjen?:)

 

Ta med felgene til noen som driver med retting/bredding e.l. og de kan vurdere om du kan dreie av noe på sentret. Du bør vel få vekk 5 til 10mm hvis du skal få brukt de på Golf 5.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var tanken å høre om det lar seg gjøre, har en som driver med det 5 min unna der jeg bor så er nok verdt å stikke innom en tur å sjekke.Hadde vært utrolig greit om det hadde gått, men har ikke hørt om noen andre som har gjort det så har ingen forhåpninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du vil slite med ET 30..

Jeg vet et 35 og 40 går med moderat senk, men optimalt er jo ÈT 45 da.. :)

 

Hvor mye senk mener du med moderat?Min er ikke senket i det heletatt ,men det må vel til tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er felgene ankommet, veldig fornøyd med dem. Har vært hos en felgspesialist og han sa det lot gjøre å dreie av 5 mm (er da i et 35). Noen som vet om dette vil funke og blir det kjørbart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene ligger nå tilsalgs på finn.no for 5500kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.