#1 Skrevet Februar 13, 2010 (endret) Driver å funderer på giroverføring til banebilen nå,men org.RS2 overføring er jo ikke og oppdrive lenger..Om man finner noe så er det jo snakk om oppimot nypris for et brukt sett CAE Racing selger jo skiftere til Porsche girkasser ..Så det jeg lurer på er om disse har like plasseringer mtp ombygning til wireoverføring? Jeg veit at Porsche har girkasse bak, og at wire går feil vei Eller,hadde det vært interesse for fått han til å laga opp noen sett om vil blir mange nok? - Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2010 spurte etter rs2 overføring tidligere i sommer da jeg var innom på vw/audi forhandleren i Bodø bare for og sjekke..den var og oppdrive men stiv pris.. ble vell rundt 5800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2010 (endret) spurte etter rs2 overføring tidligere i sommer da jeg var innom på vw/audi forhandleren i Bodø bare for og sjekke..den var og oppdrive men stiv pris.. ble vell rundt 5800,- Jeg fikk høre denne delen var utgått.. Men uansett,hva med å kunne fått til motorsport shifter istedenfor..Uansett så hadde denne måtte modifiseres om man skal flytte stoler og ratt og styr lenger bak.. Mail er hvertfall sendt til Christian,så får man se hva svar man får til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2010 Jeg er med på et sett om du finner noe som er bra og passer. KRB kunne levere noe som måtte tilpasses, som jeg har vurdert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2010 (endret) Jeg er med på et sett om du finner noe som er bra og passer.KRB kunne levere noe som måtte tilpasses, som jeg har vurdert Da har jeg fått svar i fra Christian. Han har ikke noen skiftere som passer til disse nå,men han kunne se hva han kunne gjøre om jeg fikk sendt han noen bilder av komplett 01E giroverføring samt litt spesifikasjoner om kassa.. Har du mulighet å få tatt noen bilder av overføringa? Regner nesten med du har noen sånne til en av bilene dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2010 Jeg send også mail til CAE tidligere, men fikk bar svar at det ikke hadde noe som passet, men høres bra ut om han kan fikse noe . Har kassen ute på den blå så skal få tatt noe bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2010 Jeg send også mail til CAE tidligere, men fikk bar svar at det ikke hadde noe som passet, men høres bra ut om han kan fikse noe . Har kassen ute på den blå så skal få tatt noe bilder. Ja er jo flott om han kunne fått produsert opp noen Send bildene til meg på mail: olsvik_a[krøllalfa]yahoo.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2010 Ja er jo flott om han kunne fått produsert opp noen Send bildene til meg på mail: olsvik_a[krøllalfa]yahoo.no mailer sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2010 Flott Skal sende han bilder og spørre hva han trenger å vite om kassa.. Noen flere som er interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2010 Da var mail sendt tilbake til Tyskland,så får man se hva han bestemmer seg for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 2, 2010 Fått noe svar her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 15, 2010 Fått noe svar her Ble nok et negativt svar her ja..Så man får prøve å smi ihop noe selv..Skal se om jeg kan bruke skifteren fra Golfen,for å bygge noe lignende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...