Anbefalte innlegg

Har ein lite problem eg ikkje ser heilt løysinga på.

Har ein 94 A6 2,5TDI C4 der eg har skifta bremsesylinder på.. Fikk lufta og fungerte bra, heilt til eg parkerte den ein morning, stod i ro eit døgn og etter det fekk eg berre bremsekraft på venstre framme og høgre bak. Og pedal er steinhard!

Syns det var ein liten lekkasje på stempel høgre bak så skifta denne.. Men fekk aldri tilbake bremsekraft på venstre framme og høgre bak!

Har prøvd og lufte manuelt, men pedalen siger ikkje innover da eg løyser lufteskrue på vf hb.

Prøvde og bruke vakumsuger, og fekk sugd ut veske på alle.. men ingen effekt av dette heller..

Prøvde og lufte begge bak samtidig.. gjekk heller ikkje..

Lufta og i rekkefølge hb -vb- hf - vf..

Her er alle idear og inspel hjertelig velkomne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo prøve med en bremselufter.... sånn du setter på trykk på beholderen med å bare åpner nipplene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det, men skal vel fungere mykje samme som vakumlufter? hmm.. snodig sak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer fortsatt på.. Kan det vere bremseslangen høgre bak som leker? og dermed får luft inn i systemet? Høyrt denne kan lage litt krøll..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant feil, Abs einheit ha laga krøll, ventiler som ha hengt seg eller eit kvart, då eg løsna røra inn på abs sentral og begynte og pumpe fram for og sjå om d vart trykk skjedde det eit kvart og vips, var bremser på plass.. Snodige greier men herlig me bremser på alle 4 igjenn iallefall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.