Anbefalte innlegg

Hva er galt når bredbåndslambda gaugen står på 10.3 konstant? Hender seg den flytter litt på seg, går ned på 8 eller noe, men står på 10.3 ellers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har funka før eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å kalibrer den på nytt. må ha sensor i friluft.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funka før, har kalibrert den i friluft.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La den stå med all strøm frakoblet en stund (5-10 minutter) og prøv og kalibrer den i friluft på nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor svart er sensoren da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sota som den alltid har vært:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sandblås driten :P haha neida er vel std bosch wb-senor dette, får vel kjøpt dem "alle" plasser som selger bosch, er vel original vagnr på dem om jeg husker rett og (er det på min som jeg aldri har brukt iallefall)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt samme problem før med to stk LC-1....

Det har visst vært problemer med en serie, og det er et velkjent problem med disse. Noen har hatt hell med seg, og har fått den til å funke igjen etter utallige re-kalibreringer, men de fleste har dessverre måtte kassere sensoren :-(

Eneste løsningen for min del ble å kjøpe ny...Heldigvis er ikke disse så alt for dyre.

Jeg kjøpte på http://www.diyautotune.com, -veldig rimelige og veldig raske til å sende! Pris er 79 USD.

OBS! Når jeg fikk problemet, så prøvde jeg å oppdatere Firmwaren for å se om det hjalp. Det ble tvert om, -sensoren fungerte ikke i det hele tatt lenger pga for "smale" grenser i den nye firmwaren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket en gammel mail, og der ser jeg at feilkoden jeg fikk etter firmware-oppgraderingen hette "Timing error". Litt googling på innovate lc-1 timing error gir deg en del mer info vil jeg tro :-)

Uansett: Det beste er vel om du kobler sensoren direkte til pc'en din og sjekker feilkoden som (sannsynligvis) kommer opp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, forresten thomas, har du vært inne i sensoren med innovate programmet og fortalt den at det er bensin du kjører på? og hva verdier skal være? du kan jo sette den til alkohol og diesel og mye anna rart i programmet der

http://www.innovatemotorsports.com/products/lc1.php

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den står vel orginalt til bensin 0-5 volt. tror ikke jeg kom meg inn på den med hiddenn når jeg prøvde. overgang fra comport til usb tror jeg funka dårlig på den der... men får søke litt som Espen her sier:)

Takker for alle svar:=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å kalibrere igjen men det viser seg at ledn ikke lyser. sensoren blir varma opp så den har jo strøm. prøvde også Dan Tore sin ubrukte sensor men det var fortsatt de samme tallene på målern. Har jeg ødelagt hele dritten da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sjekka ledningene da? som vi prata på tidligere i stad? om det faktisk VAR kobla riktig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.