Delenr til kabel - Audi A6 2000 mod

Anbefalte innlegg

Hei

Skulle bytte en xenon-pære på bilen i dag. Oppdaget da at det ikke var pæra som var gåen, men selve pluggen som går inn på pæra som var brent.. : eek :

Er det noe stress å bytte denne kabelen? Og er det noen som har delenr. til den, så jeg kan ringe Møller å bestille opp en ny?

Mvh

Fredrik Sjølie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det jeg kan se så er det ikke meningen å bytte denne kontakten, Er jo høyspenning dette, Er meningen å bytte hele tenningsboks. regn med 3000+ for denne boksen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen. Da setter jeg heller inn en uoriginal ballast med tilhørende pære. Hvis jeg ikke finner noe rimeligere på Ebay..

Har du delenr. på hele boksen med ledning og alt?

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen. Da setter jeg heller inn en uoriginal ballast med tilhørende pære. Hvis jeg ikke finner noe rimeligere på Ebay..

Har du delenr. på hele boksen med ledning og alt?

Fredrik

Det er to forskjellige bokser for høyre og venstre traffikk

så har de forskjellige boksene hver sine to forskjellige kapper for venstre å høyre kjøreretning

jeg skjønner ikke helt vitsen med to forskjellige bokser da

men de har delenr 4B0 941 471 C og 4B0 941 471 D.

det må spesifiseres hvilken dekkappe som skal brukes med egne delenr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen så merkelig.. Jaja, takk for svar :) Skal søke og se litt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å s det sånn, jeg har flyttet mine balaster på s4`n fra bak hovedlykten op opp til vannkassen. Det innebar og spleise ledningen og skøyte på ca en meter på hver ballast.

ja det går høy spenning igjennom, men jeg brukte en 4 lederkabel med tykk gummi isolasjon Ledningen er ca 15mm tykk, og jeg skaffet den fra lokalt e-verk.

Jeg loddet og brukte dobbel krympestrømpe.

Det fungerer perfekt og ingen støy problemer. Så får du tak i en kontakt fra defekt ballast så er det bare å klippe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalprisen for en original ballast på ebay med frakt og alt blir jo 70$, så det får gå bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totalprisen for en original ballast på ebay med frakt og alt blir jo 70$, så det får gå bra :)

ja da kan du jo bare prøve den, og funker det ikke klipper du bare...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp :)

Fant forøvrig noen bilder av en lykt fra alle vinkler, ser meget enkelt ut å bytte. Er det bare å dra den ut fra baksiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var mange slike ballaster på ebay, og INGEN hadde noen bokstav på slutten.. Merkelige greier.. Så tror ikke det vil spille noen rolle jeg.. Skal justere og fikse litt i mårra, så kan prøve å dra ut ene ballasten og sjekke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.