#1 Skrevet Februar 13, 2010 Hart et regreim sett liggende. Reima mangler, men resten er der. Dette er det settet som passer den første utgaven av 1.9 tdi PD som har 90tkm intervall på reima. Koster 3300 kr på meca, reima koster 1000 kr. Jeg bestillte feil sett, så jeg brukte bare reima, og kjøpte ny strammer og rulle. 1500 kr håper jeg og få, så kjøper du reim til 1000 kr, så sparer du nesten 1000 lappen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2010 Ingen som trenger? Lov og komme med bud da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2010 Ingen som skifter reg reim selv her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2010 passer det på min a4 100hk tdi 03mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2010 Om du gir meg motorkoden, så finner jeg det ut. Koden står i service heftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2010 skal sjekke det eg, finner den vel på mekonomen og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2010 Ja, om du taster inn reg nummer så dukker vel motorkoden opp om det er Norsk bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2010 (endret) Noen andre? Lagt til etter 4 dager 23 timer: Er det for dyrt? Eller er det ingen her inne som skrur selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2010 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2010 Svært så tung solgt. Lov og komme med bud folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 19, 2010 bumpibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 9, 2010 Å opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 31, 2010 1000 kr. Det er et kupp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 6, 2010 Bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 18, 2010 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 27, 2011 Lov og komme med bud. Dette ligger her enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 26, 2011 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 10, 2012 Bumpibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...