#1 Skrevet Januar 25, 2005 Er det noen som kan hjelpe meg med delenr til den nederste grillen på midten til denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2005 Hvet du type betegnelse å bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2005 Hvet du type betegnelse å bilen Er det e8 du mener, skal ha denne delen til s-line fangeren. Hadde bestilt, men det viste seg at det var den jeg hadde. De sliter litt på delelagret for å finne den delen jeg skal ha, men det er jo flere her som ha gjort den samme "ombyggingen" jeg holder på med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2005 Finner ikke igjen delenummeret på midtgrillen, men du kan prøve å oppgi dette chassisnr. WAUZZZ8E84A198602. Dette er en A4 -04 mod med s-line ekstriørpakke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...