#1 Skrevet Februar 14, 2010 Fikk satt på vinterhjul på bilen i dag ( audi a4 2.0 tdi 08 mod framhjulsdrift), og da jeg skulle testkjøre den, hører jeg en "klunkelyd" fra drivverket på bilen, den var ikke der da jeg parkerte bilen i høst. den lyden kommer frem kunn ved deakselering og trilling i hastigheter over 40-50 km/t, ikke under akselering. og da tviler jeg på at det er noe med de nye vinterhjula. jo fortere jeg kjører, desto høyere frekvens på klunkinga. lurer på hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2010 indre drivknute eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2010 fant ut av det. er så flaut at jeg nesten ikke vil skrive det. glemte og stremme hjulboltene på ene forhjulet, hah. syntes det var så rart sjø, da det ikke var noe av det da jeg parkerte den i høst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2010 haha:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2010 herreguuud roger må ikke skru bil i bakfylla! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2010 haha, kommet deg hit omsider du også... nei dårlig opplegg det der ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2010 jess en stund siden det nå da skratta godt når jeg leste det her gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...