#1 Skrevet Februar 14, 2010 (endret) Hei. Lurer på hvilken type olje jeg skal ha på girkassa til min '91 C4. GL4? Håper på svar, mvh Martin Ulsaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2010 Castrol TAF-X helsyntetisk 75W-90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2010 Takk for svar. Er dette en GL4, GL5 eller en annen type olje? mvh Martin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2010 Castrol TAF-X helsyntetisk 75W-90 Kan denne også brukes på diffen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2010 http://www.uleiauto.ro/phpeuri/oiluri/castrol/TAF-X.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2010 GL-4 på kassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2010 Fyller du GL-5 vil du få problemer med synkkronisering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2010 Takker. Da vet jeg hva jeg skal fylle på. mvh Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...