#1 Skrevet Februar 14, 2010 Noen som har peiling på om et 210 mm svinghjul ifra 16v KR/PL motor vil passe på en 1.6 TD motor ? Husker ikke hvordan det var på 16V men er ikke slik at trykkplata er skrudd i veiva og så svinghjulet utenpå der igjen ? Slik er det iallfall på 1V motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2010 Trykkplate er skrudd i veiv ja..Hva dim er det på clutch på 1.6TD da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2010 Trykkplate er skrudd i veiv ja..Hva dim er det på clutch på 1.6TD da?200 mm,fint lite utvalg i skikkelig clutcher !! 210 mm derimot får man ørten steg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2010 200 mm,fint lite utvalg i skikkelig clutcher !! 210 mm derimot får man ørten steg.... Åhhhh...Har ikkje slureSPEC noe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2010 Åhhhh...Har ikkje slureSPEC noe da? Hehe ikke til 200 mm svinghjul,massevis til 210 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2010 16V 210mm har fler splines på girkassa. Passer ikke på diesel kassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2010 16V 210mm har fler splines på girkassa. Passer ikke på diesel kassa.Ok var det jeg var redd for,men 8V har vel samme splines som diesel-kassa da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2010 (endret) ja, pr dags dato har jeg ei 4+E på en 2,0l 16V med 8V clutch/svinghjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2010 Er vel strengt lamellen som det er snakk om.....svinghjulet passer vel uansett. Så bør få tak i et 8v svinghjul og clutch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2010 Er vel strengt lamellen som det er snakk om.....svinghjulet passer vel uansett. Så bør få tak i et 8v svinghjul og clutch Jeg har muligens noe svinghjul og clutch liggendes fra gamle einsern..Kan se etter i morra om det er interessant.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 14, 2010 Jeg har muligens noe svinghjul og clutch liggendes fra gamle einsern..Kan se etter i morra om det er interessant..Jau takk,trenger kun svinghjulet da. Skal kjøpe meg noe grom lamellplate av et eller annet slag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...