Ulyd i forstilling Touran ´07

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt en Touran 2,0 TDI DSG som har gått 45000 km. Jeg har merket at det kommer en veldig mistenkelig lyd fra forstillingen på venstre forhjul. Når jeg rygger og kjører fremover med typisk fullt rattutslag begge veier så smeller det til en gang i hele forstillingen slik at jeg kjenner vibrasjonene i foten. Det høres ut som om fjæra går rundt og smeller til i det "den glipper". Når bilen har stått en stund er det verst, men jeg klarer å fremprovosere en mildere variant når jeg har kjørt litt.

Nå er det ikke veldig lett å forklare lyder pr forum, men jeg kunne kanskje høste noen erfaringer fra noen medlemmer som muligens hadde hørt samme histore tidligere. Bilen er under garanti enda så den skal rett inn til Møller for å få det sjekket, men gode fagtips fra forumet kommer alltids gode med uansett.

Hadde vært fint med noen forslag så slipper jeg å gruble over dette i natt. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fått byttet bærebruer begge sider fremme på garanti på min 07 mod. sikkert ikke samme sak som du har men er bare å få igjennom rep på garantien mens du ar den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fått byttet bærebruer begge sider fremme på garanti på min 07 mod. sikkert ikke samme sak som du har men er bare å få igjennom rep på garantien mens du ar den:)

ka va grunnen til att du fikk nye bærebruer på garanti?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.