Hvor kjøpe billigste Xenon D2S pærer?

Anbefalte innlegg

Som kjent koster D2S pærer en formue over disk her i landet.

Vet flere har kjøpt slikt på ebukta og andre nettbutikker for en brøkdel.

Noen som har tips til hvor man får kjøpt billige D2S pærer gjerne av samme fabrikat som orginalt.

Hva er kelvin på orginal lys?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg bestilte 2 stk hos bilkabel.com

i går betalte 595+frakt minus rabatt Fredrik sjølie som driver han er foresten medlem i klubben

4300 er orginal kelvin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg bestilte 2 stk hos bilkabel.com

i går betalte 595+frakt minus rabatt Fredrik sjølie som driver han er foresten medlem i klubben

4300 er orginal kelvin

Takk for tips, vet du hvilket fabrikat de er? Samme som OEM?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke snøring, men til den prisen så bryr eg meg egentlig ikke:p send han en pm så får du sikkert vite mer;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dyrt?? Synes det er begynt å bli fornuftig pris nå forhold til før.

Får philips pærer ned i 600 kr stk nå!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som kjent koster D2S pærer en formue over disk her i landet.

Vet flere har kjøpt slikt på ebukta og andre nettbutikker for en brøkdel.

Noen som har tips til hvor man får kjøpt billige D2S pærer gjerne av samme fabrikat som orginalt.

Hva er kelvin på orginal lys?

jeg kjøpte noen uorganle til passat min og sliter veldig med at den ene ikke tenner med engang. tenkte jeg bare skulle si ifra så du ikke får samme problemet. disse var bestilt fra vvme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte noen uorganle til passat min og sliter veldig med at den ene ikke tenner med engang.

Samme her, D2S fra bilkabel. Forhandleren sier at det er problem med AUDI orginal ballast.

De klare ikke å starte i kulde er min erfaring. Har prøvd med 2 nye fra ham, like negativt.

Men han har ett års garanti, så bare det blir varmt vær: UTmed dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her, D2S fra bilkabel. Forhandleren sier at det er problem med AUDI orginal ballast.

De klare ikke å starte i kulde er min erfaring. Har prøvd med 2 nye fra ham, like negativt.

Men han har ett års garanti, så bare det blir varmt vær: UTmed dem.

jeg kunne tenkt meg å prøve å få tak i noen osram pærer på ebay men har ikke kommet så langt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også problemer med at pærer ikke tenner med en gang. Kjøpt pærer av Realcar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også problemer med at pærer ikke tenner med en gang. Kjøpt pærer av Realcar.

Snakk med Frode Kristoffersen her inne på forumet, han driver http://www.FK-Autoparts.no

Super service og gode priser:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest her på forumet om flere som handla orginal pærer til under 400,- på ebay etc...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ihvertfall ikke funnet noe. men, ser osram har noen som heter brenner/bulb 66040 så lurer på om de kanskje kan være 6600K men de leverer ikke høyere enn 35W

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte uorginale 6000k hos NBS, de fungerer iallefall bra.. tror det var 600,- jeg betalte for de..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Osram koster 1000,- før rab. på Mekonomen. Kan være like greit å kjøpe Osram eller Philips med en gang, så du slipper å gjøre den samme operasjonen to ganger.

Sier ikke at billige pærer nødvendigvis er dritt, men om du kjøper kvalitet vet du i hvert fall hva du får.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne tråden litt; Nesten "godt" å se at det er flere som er plaget med uorginale pærer og orginal ballast. Jeg har hadlet D2S-pærer hos dybvik trading og etter ei lita tid begynte den ene å ikke tenne ved start. Men alltid kun den ene. Snodig. Men møller mener at det kan ha med motsatnden i pæren ikke er så partentlig som på dyre pærer, så ergo greier ikke ballasten å levere høy nok startspenning..eller noe i den duren ;) I alle fall..dybvik sier: bytt ballast.. jeg har prøvd ny billigpære nå på den aktuelle siden, og den oppfører seg likt. Det er vell bare å slippe ned fangeren å montere skikkelig lys igjen..

Men har fortsatt lyst på 6000K i nærlys.. Noen som vet noe konkret om å få kjøpt kvalitetspærer på 6000K?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som de nevner over her.. osram eller philips pærer. Jeg vet dem selger osram pærer på Thorshov ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess! Er det noen som vet om man i det hele tatt får tak i kvalitetspærer noe sæli lysere enn 4300K ? er så fornøyd med 6000K og syns det er fælt å må bytte meg sørover.. :o(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo ikke noe garanti for at dette er orginalt eller vil passe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Osram koster 1000,- før rab. på Mekonomen. Kan være like greit å kjøpe Osram eller Philips med en gang, så du slipper å gjøre den samme operasjonen to ganger.

Sier ikke at billige pærer nødvendigvis er dritt, men om du kjøper kvalitet vet du i hvert fall hva du får.

problemet er jo ikke at det går ann å kjøpe det. men de leverer ikke den kelvin som er ønsket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet er jo ikke at det går ann å kjøpe det. men de leverer ikke den kelvin som er ønsket.

Ser ikke noe om at trådstarter ønsker en annen kelvin enn det som er originalt noe sted..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde du svarte på posten over deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får 10 kinapærer for prisen av 1 philipspære!

Men hvor koster phillips pæra minst?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt D2S pærene fra VVME i flere biler (både Vw og Audi) og aldri hatt noe problemer med de. Monterte de senest i forrige mnd på en 2004 Touran uten at det har vært noe tegn til feil den første måneden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er samme pærene jeg har i min Ørjan og de tenner ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.