Hvor kjøpe billigste Xenon D2S pærer?

Anbefalte innlegg

Du får 10 kinapærer for prisen av 1 philipspære!

Om du ikke har mulighet til å bytte den selv er jo uansett ikke pæra den største kostnaden, så da kan det jo være greit å vite at den holder. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo ikke noe garanti for at dette er orginalt eller vil passe.

Nei, det er det vel ingen som gir, uansett hvilket land eller forhandler du kjøper fra. Om du er i tvil kan du jo spørre på fabrikken (+49 49 12 48 55) etter: Philips D2S UltraBlue Xenon Brenner 6000K

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er samme pærene jeg har i min Ørjan og de tenner ikke.

Feilen kan jo ligge i bilen og da..... Satte inn pærer fra VVME i forrige Touranen min høsten 2006 på ca 107.000km. Disse ble byttet igjen nå av min bror drøye 3 år og 85.000km senere og erstattet med nye pærer fra VVME som pr d.d fungere helt perfekt. Har også montert disse pærene på 2 stk Audi TT og ikke noe problemer der heller. Har akkurat levert 1 sett til en 2004/05 Audi A6 så får vi se hvordan det fungerer der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er ikke pærene i utgangspunktet..det er jo de orginale ballastene! Ser jo ett mønster i at de som har 3bg med org xenon blir ofte plaget med pærer som ikke er "orginale". På min funket det relativt fint ett halvt år tid, før den begynte å ikke tenne som den skal hver gang. Mange er plaget og løsningen er stort sett bestandig å bytte til bedre kvalitet på pærene. Min svoger som er tekniker på Møller sier også at de har svært sjelden feil på ballastene. Men flimmer og at pærer ikke tenner forkommer, og da er som regel kina-pærene som er problemet..eller rettere sagt..ballasten er ikke hypp på kina-pærer pga. motstanden i pæra..ergo greier visst ikke ballasten å levere ønsket spenning og legger da ut. Slik jeg har forstått det.

Jeg lånte denne tråden og det var ikke meningen å forsøple den. Ja jeg har sett på ebay men syns det er for dyrt å betale 170 USD for pærer som man ikke har garanti på eller at du ikke helt vet hva du får. Men selger ikke philips disse pærerne i Norge/sverige? på 6000K?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har ikke lest hele tråden her nå, men for disse som sliter med at pærene ikke tenner, jeg er i full sving med å finne en løsning på dette. Har blant annet bestilt opp Philips-pærer som jeg har fått en meget god pris på. Skal teste disse i min bil først, før de legges ut for salg. Prisen vil bli omtrent den samme som det jeg selger D2S for nå.

De som allerede har kjøpt D2S og sliter med dette skal selvfølgelig få bytte til Philips helt gratis.

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør med Tom Are Andresen!..han leverer billig og bra!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har ikke lest hele tråden her nå, men for disse som sliter med at pærene ikke tenner, jeg er i full sving med å finne en løsning på dette. Har blant annet bestilt opp Philips-pærer som jeg har fått en meget god pris på. Skal teste disse i min bil først, før de legges ut for salg. Prisen vil bli omtrent den samme som det jeg selger D2S for nå.

De som allerede har kjøpt D2S og sliter med dette skal selvfølgelig få bytte til Philips helt gratis.

Fredrik

Hva skal du teste orginal pærene (Phillips) for?

Når kommer disse for salg? Hilsen en som vil kjøpe et sett orginale D2S pærer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har opplevd samme problemet på min a6 2000 mod. så jeg skal prøve med Philips-pærene på min bil, og se om ting blir bedre. Blir det ikke det, så er det ikke noe vits å bytte ut de jeg selger med dem..

Hos meg så er dette problemet omtrent konsekvent på venstre side. Aldri hatt noe tull med den på høyre side. Men nå har det vist seg at ballasten var delvis defekt, så jeg har bestilt opp ny original ballast fra Tyskland..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik Sjølie: Hva kom en ballast på fra tyskland? Og har du fått testet Philips-pærer på den "gamle" ballasten din? Tenner bare annen hver gang hos meg nå..lurer på å bytte hele ballasten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det likt ledningsnett på alle universale ettermarkedspærer ? Må pære og lednign opp til koplingen.? Lite erfaring med dette.

Har mistet venstre xenon, og hele settet lukter e-bay i lang vei. Skulle hatt 2 nye, men hvilke? er nærlys xenon fra wvme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik Sjølie: Hva kom en ballast på fra tyskland? Og har du fått testet Philips-pærer på den "gamle" ballasten din? Tenner bare annen hver gang hos meg nå..lurer på å bytte hele ballasten..

Hei

Hmm, jeg betalte vel 60EUR pluss 10EUR i frakt om jeg ikke husker feil. Rimelig billig det, sett i forhold til nypris hos Møller i allefall.

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det likt ledningsnett på alle universale ettermarkedspærer ? Må pære og lednign opp til koplingen.? Lite erfaring med dette.

Har mistet venstre xenon, og hele settet lukter e-bay i lang vei. Skulle hatt 2 nye, men hvilke? er nærlys xenon fra wvme.

Skjønner ikke helt spørsmålet ditt her, men problemet ligger ikke i ledningsnettet i kittet du har, men ledningsnettet som fører fram til kittet. Men det problemet du erfarer her har neppe noe med ledningsnettet i bilen din å gjøre. Kan vedde noen lapper på at du har en defekt ballast, noe som ikke er HELT uvanlig i VVME-kittene. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker på ledningsnettet som er med i kittet.

fikk ikke noe ledningsstick på pæren for å si det sånn. alt virket helstøpt og ledningene utav pæren gikk det 2 ledninger som hadde 15 cm ledning med vanntette koplinger i enden. Regner med å måtte bytte pæren med ledningen ? Fikk ikke demontert mer på pæren ivertfall.

Tok ut pæren og den virket "knust" inni den runde kulen. Den lyste rødt i 2 dager før den daua helt. første 5 sekundene virket den helt ok, men glødet så over til rødt.

illustrasjonsfoto viser 2 ledninger ut av huset på lyspæren. ingenting som kan demonteres.

h3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei slik er det på alle pærer jeg har sett, som er ment for ettermontering. Når man kjøper ny pære av f.eks oss så får man pære med kabler og alt. Umulig å plukke det fra hverandre ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også problemer i min Passat 3BG, det fungerte helt bra inntil jeg satte inn andre pærer fra Kina tenker jeg.. En kollega prøvde samme pærene som jeg kjøpte, forøvrig fra Megalys, og han har akkurat samme problem. Han fikk også tilsendt ny, men akkurat det samme skjer..

Såfort de nye pærene var i bilen så hadde jeg det problemet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet 2 sett med D2S 6000k pærer fra ebay i england til 210,- pr par for over 2 år siden... begge settene fungerer enda knirkefritt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet 2 sett med D2S 6000k pærer fra ebay i england til 210,- pr par for over 2 år siden... begge settene fungerer enda knirkefritt :)

Hvilken butikk og hvilket merke??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hvilken butikk i farta. må i såfall sjekke i kveld.

Men f.eks her

Eller her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Hmm, jeg betalte vel 60EUR pluss 10EUR i frakt om jeg ikke husker feil. Rimelig billig det, sett i forhold til nypris hos Møller i allefall.

Fredrik

Ser her ja..betydelig billigere enn møller. Handlet du direkte med VW i tyskland da? Hvor kan man hendvende seg? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.