#1 Skrevet Januar 25, 2005 Hei! Noen som har ettermontert sentrallås i en Polo 6N? Evt hvilke deler må til for å få på plass noe sånt? mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2005 har vert med i en annen bil. Kjøper du orginalt så er det nok bare plug and play. skru det sammen. skal ikkje være så vanskelig. Er nok mer jobb hvis det er phneumatik (luft) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2005 Det er vakuumstyrt. Ligger pumpe i bakskjermen (tror jeg, har ikke sett på min bil enda), og ligger slanger til alle dører + bensinlokk. Så jeg tror noe uoriginalt ville være enklest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2005 Pumpen ligger ved høyre bakskjerm jah.. Bak der som føstehjelpsutstyret skal ligge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...