#1 Skrevet Februar 15, 2010 Har to frontlykter v+h og to blinklykter v+h til en VW LT '99 modell jeg ønsker å selge. Alle lyktene er i god stand. Prisidé: Frontlykter 1000,-/stk, blinklykt 250,-/stk. Åpen for bud. Sender helst ikke, bør hentes hos meg på Nord-Kisa like ved Jessheim. Kontakt meg via telefon 45 45 30 58, epost ulgutten@gmail.com eller PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2010 Bilder kan sees her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2010 Ingen kjenner visst noen som trenger billige LT lykter i god stand? Disse kan gå billig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2010 Lyst til å sende? I så fall er nok sjefen min interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2010 Bra. Bare å gi meg tilbakemelding når du har snakket med ham. mvh Martin U 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2011 Hvor mye må du ha for lyktene? Har du mere LT deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2011 (endret) Har dessverre ikke mer LT deler... Vil helst slippe å sende, men kan gjøre det hvis jeg må. 1500 + evt. frakt for alt? Hvis det er for dyrt får du komme med et bud! Jeg biter ikke. mvh mu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2011 1500 + frakt er tydeligvis alt for dyrt... hva med kr. 1000 + frakt? mvh Martin Ulsaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2013 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 4, 2013 Bump... har dette fortsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...