#1 Skrevet Februar 15, 2010 Nå har de gamle fjørbeina til ventoen bestemt seg for å forsvinne og siden jeg trenger dem for å få eu-godkjent bilen har jeg en liten case gående. Så jeg lurte på om det var noen som hadde noe slikt liggene og kunne tenke seg å la meg låne/leie/kjøpe dem ? (Til informasjon, prøve å godkjenne senkesette som står på utgår med skyhøye kneløft:p) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2010 Nå har de gamle fjørbeina til ventoen bestemt seg for å forsvinne og siden jeg trenger dem for å få eu-godkjent bilen har jeg en liten case gående. Så jeg lurte på om det var noen som hadde noe slikt liggene og kunne tenke seg å la meg låne/leie/kjøpe dem ? (Til informasjon, prøve å godkjenne senkesette som står på utgår med skyhøye kneløft:p) Har du ikke papirer på settet du har på bilen då? er jo ikke så sinnsykt mye arbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2010 Ingen som har noe liggende og slenge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...