#1 Skrevet Februar 15, 2010 Hei. jeg har akkorat montert xenon i tåkelysa på min 2007 passat 3c, problemet er at når jeg skrur de på så tenner lysene som de skal, men de flimrer litt. etter en stund,det virker som om det er når bilen bruker mye strøm når f.eks. esp'en slår inn så slukker lyset i sprederne. jeg har 35w kit som er klar gjort for can bus, ingen feil meldinger, de bare slukker. noen som har peiling på hva det kan være? evt bare forslag på hva som kan være galt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2010 jeg tipper du får et strømtap i lyktene som gjør at de skrur seg av. jeg har ikke kjøpt meg 3c enda men gjør vel det iløpet av et par mnd tid og da skal jeg gå på det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2010 så 20w motstand burde gjøre susen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...