Anbefalte innlegg

Sliter noe fryktelig med valg av felger om dagen, grunnet at alt jeg vil ha er med for lav ET til at man kan få det på uten noe modding.

Bilen skal slippes i bunn, og dermed bør felgen gå innenfor, slik at man ikke slår ihjel skjermen..

Har mest lyst på 20" - for å fylle ut buene på den, men kan være åpen for 19" også, om de rette felgene dukker opp

Inspirasjonsbilder / Annonser mottas med takk :)

Tomason t4 er ingen vits å foreslå, da bilen gikk med dette ifjor : bh :

Og om det skal være kantfelger er 9,5" bak minimum i mine øyne : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med du så innlegget mitt i tråden din ? :)

Så du var ute etter kant så hva med Work VS-XX eller Kerscher CS ?

Work.

work_vsxx_black.jpg

Kerscher.

cs.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så innlegget ditt ja. :)

Synes de så skamfete ut de felgene du la ut i tråden, men er liksom ett design "mange" har. Derfor jeg har vinklet meg litt over på noe mer "spesielt" kanskje...

Det samme blir det litt med de 2 du nevner her... Er litt sånn BBS CH med kant preg på de... Og det har liksom blitt så standard... Er som sagt helt rådvill.. Føler meg som i kvikksand, jo mer jeg leter desto mer rådvill blir jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 og 20 tommer er vrange dimensjoner. Gå ned til 17" eller 18". Så er utvalget stort med en gang.

Rota SDX, Borbet LV, TSW Trackstar.

sdx_5.jpg1147_5_LV5metalgrey.jpgL3Rvb2xzL3Bob3RvYWxidW1fdmlldy9jdXN0b21l

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 og 20 tommer er vrange dimensjoner. Gå ned til 17" eller 18". Så er utvalget stort med en gang.

Rota SDX, Borbet LV, TSW Trackstar.

Har du sett Scirocco som ser bra ut med så små felger?

Post gjerne noen bilder. Nå er vel ikke akkurat trådstarter noen husmor på 40 pluss?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett Scirocco som ser bra ut med så små felger?

Post gjerne noen bilder. Nå er vel ikke akkurat trådstarter noen husmor på 40 pluss?

x2. 17 tom på senka Scirocco blir vel ca som 9x16 med 215/55 16 på Audi A4... :)

Pleier ikke foreslå felger siden det er så enormt mye å velge i, men kan foreslå dimensjon og da ville jeg satset på 9,5x20 ET ca40 med 245/30 20 og samme bak fordi det rett og slett er bedre plass foran på Scirocco enn bak og da bil bredere bakhjul kunne se litt rart ut. Kunne hatt superbredt foran og bak, men da butter det innover i fjærbenet. 9,5x20 ET42-43 er vel i grenseland tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste problemet jeg har er at jeg til nå ikke har funnet noen kantfelger, eller andre felger for den saks skyld, med høy nok ET.. alle ligger rundt 35 :S

Eneste jeg har funnet som kan ha høy nok ET er spesiallagede felger som asanti osv.. Og det sprenger budsjettet mitt med en månedslønn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint med 9,5 ET 36 da, akkurat nå kjører jeg med 10x18 ET 65 bak, med 20 mm adapter. Da stikker det såvidt utenfor bak

10x18

porkarocco003.jpg

9,5x20

Bryggerocco011.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.