Anbefalte innlegg

Heihei,

firmabilen jeg kjører er en passat 2.0 TDi fra 2007. Var på skitur i går, kjørte bilen hjem og parkerte den som vanlig. Da jeg skulle starte den i dag til morgenen var det ingen reaksjon. Radioen skrur seg på når jeg putter inn nøkkelen, men det er det. Jeg GIKK til nærmeste bensinstasjon for å kjøpe et par startkabler og fikk låne bilen til nabon for å prøve det, men heller ikke dette ga noen reaksjon. WTF?!

Hadde det bare vært at det var noe galt med bilen, men de tullingene på Grom*** B** og B** i Kragerø som er vw sjappa hvor bilen er kjøpt er så dustete bestandig og.

Noen som har noen idé om hva dette kan være?

MVH Nikolas Laland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyser det noen lamper i instrumentpanelet, eller er det helt dødt? Uansett høres dette ut som noe som bør på verksted. Så lenge du ikke har overskredet kilometer eller dato på serviceinterval, så ringer du bare Viking alarmsentral på telefon 06000. Så får du bilen din hentet, kjørt til verksted, og du selv får en leiebil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det lyser ingenting bort sett fra den gule lampen som likner på et ratt. Ellers over hode ikke en dritt som skjer altså. Får ikke låst bilen engang. OG nei, det er ikke noe galt med nøkkelen tror jeg fordi, jeg har prøvd begge to.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være at du har et problem med rattstammen/tenningslåsen. Bare å få den på verksted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ringer de i morgen og ber dem hente den. Problemet er også at bilen står med brekket på med rompa inn til en husvegg, og brekke får jeg heller ikke av :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIste seg at det skulle være så enkelt som at man kunne ta av minuspolen på batteriet og vente litt for så å sette det på igjen. BIlen ble da altså resatt og funker nå som den skal igjen : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Windows 95.... :D

Godt det ordnet seg på en slik enkel og billig måte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.