#1 Skrevet Februar 15, 2010 Fikk brått ett problem når jeg var ute å kjørte i sta, drev å tråket på og plutserlig så nøkket bilen ett par ganger så gikk den ordntlig ei lita stund så kom det ett problem. Trodde jeg først drev å kjørte bensin tom men fylte bensin og problemet fortsatte, problemet er att det virker som den går bare på tre sylindere når jeg tråker på den nekter å fungere bare (brrreerr) lissom. å jeg har akurat byttet plugger og slik. sjekka att jeg ikke har lekasje noen stan, det rare er att den er helt fin når den står å går på tumgang og når jeg ruser den opp.. kan tråke på å gi på første gir men etter det nekter den. hadde vært fint om noen kunne sagt meg hva det kan være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2010 ingen som har no forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2010 Mye å lese her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=167917 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2010 ...også kan du jo lese feilkoder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2010 Ikke noe oLjeforbruk utover normalt? Høres for meg ut som en stor vakum lekkasje. En slange som brått har revnet. Enkleste første tingen jeg ville sjekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2010 nei er ikke no vakum lekasjer eller no olje forbruk på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2010 Sjekket pluggledninger, fordeler og fordelerlokk for fukt eller skader? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2010 har tatt opp fordeler lokket nå å pusset det rent, var ikke no galt med det. har akurat prøvd å sette i att di gamle pluggene men ikke no forandring da eller. men den går garantert ikke på alle 5 har jeg kommet frem til. den ene pluggledningen har revnet litt oppover og detti av en bit beskyttelse helt nederst, vet ikke om det kan ha no å si jeg om det kansje kan slå over da? men er jo merkli att den plutserlig skal slå over for har jo vært slik en stund. kan vel ikke være koilen eller siden det er bare en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2010 den ene pluggledningen har revnet litt oppover og detti av en bit beskyttelse helt nederst, vet ikke om det kan ha no å si jeg om det kansje kan slå over da? Det har noe å si! Sjekk alle pluggledninger nøye, spes den delen som går inn i topp/over plugg. Er nok med sprekker/små revner i gummien rundt pluggen for at den skal gå som du beskriver her, har hatt det samme selv. Hvis det er flere slitne kabler hadde jeg kostet på meg et nytt sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2010 okai da skal jeg prøve å få kostet på meg det. men er det å få taki no andre steder enn orginalt? ser for meg att dem koster litt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2010 Mekonomen, be om klubbrabatt, Meca, Bilextra kanskje? Er vel flere tuningfirmaer som har oppgraderte sett hvis det er ønskelig. KRB, Edge Performance. Søk og du skal finne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...