#1 Skrevet Februar 15, 2010 Jeg bytter olje selv på min relativt nye A4. Skulle handle på mekonomen, der ble jeg anbefalt den 5-30 longlife olja (30 000km). Men valgte heller å kjøpe 5-40 magnatec olja, og heller bytte olje hver 10 000km. Så lurer egentlig på hva dere med samme motor gjør?? Kan også legge til at motoren er chippet om det har noe å si.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2010 Så vidt jeg har hørt er Castrol 5-40 en god olje til audi motorene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2010 Jeg har kjørt på Agip HTS Extra 5-40 med gode resultater..Bruker mindre olje nå,enn da den kjørte på Mobil1 5-30 fra forrige eier av bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2010 Mange som sier at heller du på mobil1 så begynner bilen og bruke olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2010 Mange som sier at heller du på mobil1 så begynner bilen og bruke olje Men da er jo det bekrefta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2010 Castrol SLX 0w-30 er vel gode greier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2010 (endret) ange som sier at heller du på mobil1 så begynner bilen og bruke olje Men da er jo det bekrefta jeg kjører mobil1 5-50 på både på 10vt og 20vt femmer, og har ikke brukt annen olje, bruker da ikkenoe spesielt mine motorer. brodern sin S6+ V8 bruker heller ikke noe spesielt med olje. eller er dette forbeholdt 1.8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...