#1 Skrevet Februar 15, 2010 Har funnet ett sett felger i Sverige jeg er meget interessert i. De har følgende specs: 19x8,5" ET30 "navhull" 66.6mm. Dekkene har 235x35x19 størrelse.. Spørsmålet er altså om disse passer på en Audi A6 2000 mod? Eneste jeg er litt usikker på er ET.. Har helt glemt hvordan man finner dette ut.. Lenge siden jeg kjøpte felger sist.. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2010 Har funnet ett sett felger i Sverige jeg er meget interessert i. De har følgende specs:19x8,5" ET30 "navhull" 66.6mm. Dekkene har 235x35x19 størrelse.. Spørsmålet er altså om disse passer på en Audi A6 2000 mod? Eneste jeg er litt usikker på er ET.. Har helt glemt hvordan man finner dette ut.. Lenge siden jeg kjøpte felger sist.. Fredrik ET burde vært 35, 235 dekket kan subbe litt foran pga dette. Men det avhenger også av senk og hvor stiv bilen er. Navåpningen på bilen din er vel 57,1, men det ordnes enkelt med senterringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2010 Oki. Ja var ET35 jeg og trodde det burde være.. Er vel egentlig ment for litt nyere Audi dette tror jeg.. Får lete litt videre, men blir nok felgkjøp i Sverige. Må bare finne en god sjappe som ikke er flere dagsturer fra Oslo, og så må jeg få litt klarhet i dette med regler rundt import av felger.. Har lest noe om at man kan få igjen den svenske momsen, slik at man går i null etter å ha betalt moms på grensa..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2010 Oki. Ja var ET35 jeg og trodde det burde være.. Er vel egentlig ment for litt nyere Audi dette tror jeg.. Får lete litt videre, men blir nok felgkjøp i Sverige. Må bare finne en god sjappe som ikke er flere dagsturer fra Oslo, og så må jeg få litt klarhet i dette med regler rundt import av felger.. Har lest noe om at man kan få igjen den svenske momsen, slik at man går i null etter å ha betalt moms på grensa..? Er vel ET rundt 35 på det meste av ettermarkedsfelger til Audi unntatt til A5 og noen av S/RS-bilene som ligger i området 20-30. Kursen er jo gunstig, men ville sjekket pris i Norge også, tror ikke Sverige nødvendigvis har billigere felger enn Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2010 Ok.. Ja er dette med kursen som trekker meg litt. Å så skal jeg til Sverige uansett en tur Menneh, jeg fant f.eks disse på blocket som blir ca. 7400,- NOK: http://www.blocket.se/dalarna/19__NYA_MODELLEN_AUDI_RS6_FALGAR_5x112_ET_30_24816744.htm?ca=6&w=1 Og det er billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...