#1 Skrevet Februar 15, 2010 Vet det er et dumt spm. Men idag gikk jeg og så etter dette i golfen min. (96. 1,6 l. cab. Om det har noe å si ) Hvertfall det som ligger under det dekslet er et slags gitter, og jeg så rett ned til vifta. Gikk i pappa sin golf etterpå og der lå det pollenfilter. (Samme bil som min bare stv) Ligger pollenfiltre oppå det gittret? I så fall, så "ble ikke min bil utstyrt med det": rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2010 Det er jo bare å løfte opp din far's, og se om det passer hos deg det Men jeg ser vel ikke heeeeelt behovet i en CAB.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2010 Behovet i caben er der:p Siden all pollen "lagres" nedi der med vifta. I fjor så "snødde" det pollen i lang tid. Tror ikke det blir bedre i år Skjønner at jeg kanskje ikke hadde trengt det vist jeg lot bilen stå åpen over lenger tid. Men jeg legger nesten alltid på taket, siden det kryr av måker her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2010 Min har ikke pollenfilter. Jeg skulle skifte pollenfilteret. Men jeg oppdaget fort at det ikke fanns. Jeg fikk tilbake pengene på Biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...