#1 Skrevet Januar 25, 2005 Er det mulig å bruke aan innsug på 16v toppen ved å fjerne ene luftkanalen? Passer flensen på toppen, kommer det i konflikt med noe? -Andre muligheter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2005 Er det mulig å bruke aan innsug på 16v toppen ved å fjerne ene luftkanalen?Passer flensen på toppen, kommer det i konflikt med noe? -Andre muligheter? Både AAN (S4/6) innsug og 3B/ADU innsug passer dersom du kapper av en flens men AAN innsuget kan bli kronglete da det blir litt trangt mellom gasspjeld og radiator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2005 Blir nok temmelig trangt ja, er det portene eller selve volumet i audi innsuget som gjør de mer gustige å bruke i denne sammenheng? -Tenkte eventuelt å kappe bakdelen av et KR innsug å lage det større bakover for å få større volum i det, men viss det ikke det som er begrensingen spørs det om det er vits... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2005 Dersom du lager det større bakover blir det jo desto trangere for turboen, pluss at turbo og eksos vil varme innsugsluften din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2005 Har tenkt på det og, turboen bli pakket inn i teppe og vil få skjold over. Dessuten kommer ikke turboen så grusomt langt opp, og utluftingen blir bra. Men ville jo helst hatt innsuget på fremsiden så eg eliminerer muligheten for oppvarming, men da igjen kommer jo ting i konflikt med dynamo, radiator, etc. -Så blir vel litt hærjing med sveiseapparat før det ville blitt bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2005 Har tenkt på det og, turboen bli pakket inn i teppe og vil få skjold over. Dessuten kommer ikke turboen så grusomt langt opp, og utluftingen blir bra. Men ville jo helst hatt innsuget på fremsiden så eg eliminerer muligheten for oppvarming, men da igjen kommer jo ting i konflikt med dynamo, radiator, etc. -Så blir vel litt hærjing med sveiseapparat før det ville blitt bra... Sats på ett annet innsug enn 16V... blir trangt og det er ikke vel egnet til turbo.... har ett på min og det er trangt selv med en "liten" T3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2005 sier meg enig der ja, har 3b/adu innsugene annen plassering på gass spjeld enn aan? Viss ikke blir det vel endel sveising for å evt flytte hele spjeldhuset eller vinkle hele innsuget i en noenlunde fornuftig himmelretning... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2005 Veit ikke om det her hjelper så mye men : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2005 Det hadde hjulpet om eg hadde hatt et slikt innsug, men desverre ikke hver dag sånt blir kastet etter deg... heh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2005 Hehe Mente jeg så et RS 2 innsug til salgs her på forumet for litt siden ? Ell var det på bilforumet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2005 Har ikke sett noe nylig, men måtte nesten hatt to da, viss ikke hadde s-bilen min blitt misunlig på den gamle golfen! hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 26, 2005 Det hadde hjulpet om eg hadde hatt et slikt innsug, men desverre ikke hver dag sånt blir kastet etter deg... heh. Kan skaffe ferdig modda, send pm hvis du er interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 26, 2005 en bil vi bygger turbo på nå. hadde et s4 innsug liggendes så vi brukte det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 26, 2005 Fortell mer om bygget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 26, 2005 Motoren skal i en 83` mk1, står mer om det under prosjektene mine på hovedsiden. -Men i korte trekk er det en 16v KR maskin som går til pers. -Stempler, manifold, programvare og annet småknask blir levert av A.M.E-Racing Berlin. -Blir vel T3 turbo, Har brukt kkk24 og audi wg på tidligere 8v med suksess, men T3en er viss en del bedre til 16v. Har ikke kommet så langt på vei med maskinen ennå, konsentrert meg mest om modding av understell og karroseri på eneren, funnet på endel løsninger som blir spennende å se resultat av. (vaieroverføring, moddet Rallye kasse, ny bakstilling, deler av Corrado forstilling pga bremser og annet gøy) -Starter sammensetting av motoren så snart alt av deler er samlet, har nesten alt, men må ha innsug!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 27, 2005 Hørtes spennende ut Hold oss oppdatert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...