#1 Skrevet Februar 15, 2010 Hei! Var på EU-kontroll i går og fikk noen anmerkninger som må utbedres før jolla skal selges "Slakk i hjullager venstre foran" Slakk eller slarkete? Sånn som jeg leser det med min "ikkemekanikertankegang" så er dette bare å stramme opp, men skjønner at det kan bety at hjullageret er gåent og må byttes... Noen som kan bekrefte/avkrefte så jeg vet hva jeg skal gjøre? "Bakakselforinger defekte" Omfattende å skifte ut? Hvor kan jeg skaffe nye til en fornuftig penge, rimelig kjapt? Nye bremseskiver og klosser hele veien rundt måtte også til... På vei fra Brems.no (noen som har erfaring med leveringstid?) Mvh Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2010 Må nokk bytte hjullageret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2010 hvor skaffer jeg et hjullager kjappest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2010 Er bakakselforinger inkludert i denne pakken?: http://www.summitracing.com/parts/PTP-22-2009/ Er vel gjerne denne?: "Rear Control Arm Bushings Included - Yes" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...