#1 Skrevet Februar 16, 2010 (endret) Hei. Selger en ABS-enhet som har stått i sammenheng med en ADR motor. Virket bra når jeg plukket den ut. Selges for 1000,- 8E0 614 111 P nummeroverført til: 8E0 614 111 Q PASSER IKKE 4MOTION/QUATTRO!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2010 Kan du legge ut bilde av denne klamandusen? Er dette selve ABSpumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2010 (endret) Kan du legge ut bilde av denne klamandusen? Er dette selve ABSpumpa? Dette er ABS aggregat med styreenhet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2010 tror ikke dette er samme som sitter på min 1998 Audi A6 2.4QT... Min ser slik ut (overse peilepinnen til servoen,er det bildet jeg har av min) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2010 tror ikke dette er samme som sitter på min 1998 Audi A6 2.4QT... Min ser slik ut (overse peilepinnen til servoen,er det bildet jeg har av min) Kan jeg få regnr på bilen din, slik at jeg kan sjekke delenr på din? Evnt hvilket delenr som står på den du har nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2010 mitt regnr er YK11373 om det hjelper. nummeret er 8E O614111A på den Boschen jeg har montert, fant en som var svært lik på Ebay, men den hadde ikke "A" på slutten, hva betyr den A`en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2010 (endret) mitt regnr er YK11373 om det hjelper. nummeret er 8E O614111A på den Boschen jeg har montert, fant en som var svært lik på Ebay, men den hadde ikke "A" på slutten, hva betyr den A`en? Når en del blir levert fra fabrikk, så kommer den som feks 1k0819644, men så bestemmer de seg for å forbedre selve delen. Der kommer bokstaven inn, delen for da en bokstav på slutten, som betyr at delen er en "nummeroverført" del. Bokstavene kan også bety en skille fra lignende del til en annen. Sjekker opp i morgen om hvordan disse passer om hverandre! Lagt til etter 15 timer 58 minutter: mitt regnr er YK11373 om det hjelper. nummeret er 8E O614111A på den Boschen jeg har montert, fant en som var svært lik på Ebay, men den hadde ikke "A" på slutten, hva betyr den A`en? Delenr på din er 8e0614111e mens mitt slutter på "q", så det er forskjell på disse, vil da ikke love at dette vil passe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2010 Stemmer dette, jeg må ha ABSpumpe som slutter på "A" eller "E"...dette pga at min er uten ESP, og disse bokstavene betyr ett eller annet Godknowswhat ang. akurat det...så er viktig med heelt rett pumpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2010 Bump : ) eg har ei pumpe som slutter på M da regner eg ikkje med at denne passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2010 Passer desverre ikke pga quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...