Anbefalte innlegg

Kjørte på E6 nå nettopp og når jeg passerte ca 115 km/h kom det plutselig opp en lampe som lyste en runding med km/h inne i. hva menes med dette? prøvde å se instruksjons boka men skjønte ikke tysk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det betyr at du kjørte raskt nok til å miste lappen om onkel hadde vært der. :D

 

Neida, mange av audi's modeller har en varsler som sier ifra når du passerer en viss hastighet. Er usikker hvilken knapp du må trykke inn for å aktivere den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du trykker inn Auto-check knappen under kjøring aktiverer du dette (merkelige) fartsholder-systemet. Regner med at det er det du har gjort! Altså, når du passerer hastigheten du hadde når du trykte inn knappen, kommer lys+lyd og gjør deg obs på det du tar deg til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm vet ikke helt hvem knapp det kan ha vært jeg har trykket på men stilte jo klokka nesten akkuratt da det skjedde da! så kanskje det har noe med det å gjøre! takker for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det var på s2'en, er det stanga for klokkeinnstillingen du trykker inn under kjøring. Tror jeg.. gjerne sjekk det og avkreft/bekreft min gullfisk-hukommelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var A4en jeg kjørte med men jeg tror du kan trykke på noe på den stanga i S2n hvis jeg ikke husker helt feil heller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På A4'en så er det fastnøkkel-knappen som aktiverer denne funksjonen. Varsler om du overstiger hastigheten du hadde, når du trykket inn knappen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.