#1 Skrevet Februar 16, 2010 Som tittelen sier, noen som har erfaring med 9x18 ET35 på golf mk4? evt. om noen har bilder av dette.. Har ett sett på hånda som er 5x112, noen som vet hvem som selger adapter fra 5x100 til 5x112? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2010 (endret) Har du breddet bilen også?? Bare så du veit det, så kommer hjula til å gå vanvittig langt ut, når du må ha på spacere som bygger om fra 5x112 til 5x100. må vel ihvertfall opp på 10mm +++ tykkelse for å kunne få til ombygningsspacere. Veit det er en som har lagt ut noen spacere til salgs på finn.no som dreier dem selv. Ellers så får man sikkert kjøpt det på div felgbutikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2010 skal ikke bredde nei litt bredde skader jo ingen hehe. spørsmålet er bare om det blir FOR bredt hadde vært greit å hørt om noen som har prøvd den dimensjonen før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2010 Bak går det fint, jeg hadde 9,5x19 på min mk4 med et 27 ink spacer. Men framme må du nok valse om du skal ha 9" felg ink adapter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2010 var redd det kunne bli litt bredt foran ja.. dyrt for en bra utført valsejobb da montro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2010 Jeg hadde planer om dette på min MK4. Info og anbefalinger finner du i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=172367&highlight=sicilian Planene ble aldri gjennomført, så nå har jeg liggende 2 stk nye 15mm adaptere (smaleste du får) som passer til hjulene du vurderer. Selges for 500,- (halv pris) om du er interessert. Kjøpt av Parts n Retards, nye i eske og med kvittering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2010 Hør med Håkon Sandberg ang. adapter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2010 215/40-18, 15 mm adapter og en skikkelig valsing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2010 215/40-18, 15 mm adapter og en skikkelig valsing? Eller 215/35/18? jeg har to stk billig til salgs;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...