#1 Skrevet Februar 16, 2010 hei. vurdere å polere insuget mitt på polo gti cup edition min. i forbindelse med det lurte jeg på hvordan man går fra noe som kan fortelle meg litt? hørt at man må slipe det ned eller noe?? mvh daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2010 Ta det av, slip ned "porene" og puss det med gradvis finere papir. Kan sikkert bruke 80 papir for å fjerne ujevnhetene, så 120-240-320 tørt, så 400-600-800-1000-1200-1500 vått og så poleringsmaskin til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2010 takk takkk frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2010 hei. vurdere å polere insuget mitt på polo gti cup edition min. i forbindelse med det lurte jeg på hvordan man går fra noe som kan fortelle meg litt? hørt at man må slipe det ned eller noe?? mvh daniel Her er en veldig bra guide: http://www.poleringsguide.se/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...