#1 Skrevet Februar 16, 2010 Halla Klarer ikke bestemme meg her, så tenkte å la det bli opp til VACN-medlemmene Hvilke av disse to felgene er penest? Skal stå på en Audi A6 2000 mod. Leveres med fullrun-dekk. Billigdekk som visstnok produseres av Goodyear.. Pris: 7335,- Leveres med samme dekk som felgene over. Samme pris som over. Leveres med Nankang-dekk Pris: 8500,- De to første må til sverige å hentes, mens den siste er i nærområdet.. Så prisen blir sånn sett den samme.. Nei jeg har ikke sjangs til å bestemme meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2010 Alle er 19" forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2010 Blir jo smak å behag dette da, men personlig ville jeg valgt nr 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2010 Er smak og behag jeg er ute etter her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2010 Enig med Morten, nr 3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2010 Spørs det ja.. Er enklest og.. Kan bare kjøre ut til Moss å hente dem der, istedet for å måtte kjøre langt inn i Sverige.. Men er jo alltid gøy med en sverigetur Vil tro bremseskivene mine blir seende latterlig små ut bak de 19" felgene der? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2010 Den nr 1 er utrolig fin på a6. Er replikka rs 6 2 felger,var utrolig billig. Hvor i F kjøper du disse for den prisen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2010 Ja syns selv de og er veldig pene.. De to øverste har jeg funnet på blocket: http://www.blocket.se/vi/24816744.htm De siste er han karn i Moss.. Husker ikke hva han kaller seg Men har sjekka litt rundt dette med tilbakeføring av svensk MVA. Ikea f.eks gjør det, men ikke alle mindre butikker, så jeg får neppe refundert svensk MVA fra han forhandleren der, så da blir prisen plutselig 1/4 høyere.. HVIS jeg betaler norsk MVA vel å merke.. Om man hiver dem rett på bilen når man er i Sverige er det jo bare å tute å kjøre når du ruller over grensa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2010 Har jo disse felgene og for hånden til 7000,- Syns det er litt kult i og med at det vil se litt originalt ut, men ja, de er litt kjedelige... Også 19" Visstnok helt greie dekk, 6mm mønster igjen.. Falken dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2010 Syns nr.3 er en klar vinner på utseende, men passer kanskje best på a4 b6 og b7? Kanskje nr.1 som passer best på en a6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2010 Hmm, ja du sier noe.. Tror de blir jævla pene på a6 og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 17, 2010 Mon tro om man skulle gått for 9x20"? Da med 245-40 dekk.. Eller blir det for voldsomt og dårligere kjørekomfort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 17, 2010 gå for rs6 II PASSER BEST TIL A6.KOMMER TIL Å GÅ FOR DEM SELV TIL SOMMEREN:) HAR RS6 PÅ VINTERDEKKA NÅ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 17, 2010 Det er de første felgene det? Vil det funke med 9x20"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 17, 2010 Faen. Dukka opp en felg til, denne er 19" og koster 8000,- for hele pakka. Hva syns folket om denne: Dårlig bilde, men de er sort mellom eikene, og det er en ting jeg liker godt. Enklere å vaske og da Ett til bilde: De er forøvrig helt nye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 17, 2010 Jeg personlig synes RS6 felgene kler den modellen du har. Her er et bilde av min forrige ( ja jeg vet den er høy ) Dette var med 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 17, 2010 Ja er tildels enig der.. Syns det er stilig at ting ser sånn høvelig originalt ut. Men jeg syns og A6 4b kler felger med mange eiker.. Slik som de jeg la ut bilde av sist her, tror jeg kan bli pene.. Nei får se.. Er forresten 6mm mønster på dekk mye eller svært lite? Lurer på om de dekkene som følger med på de RS6-felgene vil holde en sesong.. Er vel min. 2mm i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...