#1 Skrevet Februar 16, 2010 Hei, jeg sliter med oljelampa på min golf 3 vr6.(toppakning har vert sprekt og kjørt litt med før den ble byttet) Lampa begynner å pipe og blinke på høyt turtall,og blir sån helt til jeg skrur av bilen. en kompis målte oljetrykket å det var fint sa han,så da byttet jeg følere,oljefilter og olje,men probleme ble ikke borte. så byttet jeg instrumentet å ingen forandring: mad : i dag skrudde jeg ned bunnpanna, og dær var det hvit melkaktig olje på høyre side(om du ser under ifra) i bunnpanna. det tyder vell på at det har kommet vann i systemet? så det jeg tenkte og gjøre i morgen er å skylle motoren, men er ussikker på hvordan måte som er best. har hørt at det går å fylle 4-5 lter diesel på motoren, skru ut pluggene og kjøre den på startern i maks 10 sek? noen meninger eller erfaring med dette? eller så blir det og bruke slik Forte motor flush? hva mener dere er best, og tror dere problemet mitt vill bli borte da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...