#1 Skrevet Februar 16, 2010 Hei. Skal handle oljekjøler til s2'n og lurer på en ting. I for eks dette kitet: http://cgi.ebay.de/16er-Olkuehler-Kit-Audi-5Zyl-200-S2-S4-S6-RS2-20V-Turbo_W0QQitemZ170446013295QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item27af5fc36f Er koblingene presset i ene enden, mens man bare skal bruke slangeklemme i andre enden. Holder det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2010 (endret) Du kan jo bare kjøpe en løs oljekjøler og lage slanger selv. Har akkurat gjort det selv, kjøpte slanger og fittings fra http://www.fittingsofnorway.no , der har dem alt du trenger til og lage slanger til s2n:) Det holder vel sikkert med slangeklemmer på slangene, men jeg ville ikke brukt det. Stoler ikke på sånne enkle slangeklemmer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2010 OK har den oppfatningen jeg og, at det er litt usikkert med enkle klemmer.. Men hvordan i helvete vet jeg hva jeg skal ha av fittings? Har du delenr på de som skal inn i blokka for eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2010 OK har den oppfatningen jeg og, at det er litt usikkert med enkle klemmer.. Men hvordan i helvete vet jeg hva jeg skal ha av fittings? Har du delenr på de som skal inn i blokka for eks? No problemo:) Størrelsen på tilkoblingene på min oljekjøler er AN 8, så tar utgangspunkt i det. Og at man monterer den i grillen. Det to overgangene som sitter på oljefilterhuset: 2 stk M18x1,5 til AN 8 1 stk AN 8 45 grader tilkobling (den ene må være i 45 grader ellers så kommer slangen borti motorfestet) 1 stk AN 8 rett tilkobling 2 stk AN 8 90 grader tilkoblinger. + ett par meter med AN 8 slange. Hvis du ser i signaturen min, så ligger prosjekt tråden der. Er bilder av slangene osv på den siste siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2010 Hele katalogen med monterings anvisning på slager, fittings osv finner du her: http://www.fittingsofnorway.no/images/FragolaCatalog.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2010 Også retter vi en STOR takk til Eirik Bergersen for all hjelp:) Da er det bare å handle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2010 Også retter vi en STOR takk til Eirik Bergersen for all hjelp:) Da er det bare å handle Bare hyggelig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2010 Da var kjøler i hus, og koblingene kommer i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2010 Da var kjøler i hus, og koblingene kommer i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2010 Kan trådstarter lage en tråd om s2'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...