Anbefalte innlegg

Du kan jo bare kjøpe en løs oljekjøler og lage slanger selv. Har akkurat gjort det selv, kjøpte slanger og fittings fra http://www.fittingsofnorway.no , der har dem alt du trenger til og lage slanger til s2n:)

Det holder vel sikkert med slangeklemmer på slangene, men jeg ville ikke brukt det. Stoler ikke på sånne enkle slangeklemmer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK har den oppfatningen jeg og, at det er litt usikkert med enkle klemmer.. Men hvordan i helvete vet jeg hva jeg skal ha av fittings? :P Har du delenr på de som skal inn i blokka for eks?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK har den oppfatningen jeg og, at det er litt usikkert med enkle klemmer.. Men hvordan i helvete vet jeg hva jeg skal ha av fittings? :P Har du delenr på de som skal inn i blokka for eks?:)

No problemo:)

Størrelsen på tilkoblingene på min oljekjøler er AN 8, så tar utgangspunkt i det. Og at man monterer den i grillen.

Det to overgangene som sitter på oljefilterhuset: 2 stk M18x1,5 til AN 8

1 stk AN 8 45 grader tilkobling (den ene må være i 45 grader ellers så kommer slangen borti motorfestet)

1 stk AN 8 rett tilkobling

2 stk AN 8 90 grader tilkoblinger.

+ ett par meter med AN 8 slange.

Hvis du ser i signaturen min, så ligger prosjekt tråden der. Er bilder av slangene osv på den siste siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også retter vi en STOR takk til Eirik Bergersen for all hjelp:)

Da er det bare å handle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også retter vi en STOR takk til Eirik Bergersen for all hjelp:)

Da er det bare å handle

Bare hyggelig;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var kjøler i hus, og koblingene kommer i morgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var kjøler i hus, og koblingene kommer i morgen:)

: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan trådstarter lage en tråd om s2'n? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.