#1 Skrevet Februar 16, 2010 Hva er maks som går på uten å tukle med noe som helst ? 17" blir vel overkill ? Så de hadde BBS LM replica... meen det går vel ikke. Er ny i polo verden ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2010 kommer jo litt ann på om du skal senke å sånn da men 17" skal vel ikke være noe problem 7x17 med ET 38 eller noe burde vel gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2010 Du kan jo ta en titt på Alexander sin 6n2, han har 17". Går nok fint det, så lenge det ikke blir for breit. Men syntes 6n ser best ut med 15" og senk;) Om man går for 17" så blir det litt overkill, om man ikke setter på all mulig plastikk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2010 hmm, sålenge det går så, men 195.40.17 ?? eller... Den blir org. utseende messig, kun felg å senk.. ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2010 17"?---->185/35-17 Nankang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2010 hmm, aner ikke jeg.... men blir 17" overkill må det bli 16.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2010 hmm, aner ikke jeg.... men blir 17" overkill må det bli 16.... Hvorfor ikke 15"? Her får du ett bilde hvordan det ser ut med 8x15 på min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2010 Bedre med doruller på 6n, jeg hadde 8,5 og 9,5 14" på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 17, 2010 17" funker på Polo, men da må du bruke 185/35-17 skal det bli bra, og du må senke en god del. Med 7,5" må du ha ET30 foran for å gå klar innover (17" felgen er stor, så den treffer rett på hjelpesfjæra på Supersport hvartfall). 6N skal ha litt smalere hjulbuer enn 6N2 visstnok, men er jo nok av plass på 6N2 hvartfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 17, 2010 17" er helt ekstremt. Dekk 185/35-17. Kan nok fungere på bane. Men ikke på vegen. 15" gir sannsynligvis like bra grep. Mens det faktisk fungerer på vegen. I hvertfall der vegen er bra. Dekk 195/45-15. 14" er kanskje det lureste. Nesten like bra grep som 15". Men det fungerer. Også der asfalten er litt dårlig. Dekk 185/55-14. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 17, 2010 17" er helt ekstremt. Dekk 185/35-17. Kan nok fungere på bane. Men ikke på vegen. 15" gir sannsynligvis like bra grep. Mens det faktisk fungerer på vegen. I hvertfall der vegen er bra. Dekk 195/45-15. 14" er kanskje det lureste. Nesten like bra grep som 15". Men det fungerer. Også der asfalten er litt dårlig. Dekk 185/55-14. om du skal ha 15" og mye senk vil jeg anbefale smalere dekk enn 195, om ikke kan det bli noe subbing i humper etc. Jeg kommer ihvertfall til å velge smalere dekk når de jeg har er slitt ut.. Full bil kan du ihvertfall bare glemme med 195, men noe må man vell ofre for skjønnheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 17, 2010 17" ekstremt? 17" er kult Funker på vei om en tar hensyn, og funker hvartfall ikke på bane Ja vet bildene er av 6N2, men du får jo inntrykk av dimmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 17, 2010 17" ekstremt? 17" er kult Funker på vei om en tar hensyn, og funker hvartfall ikke på bane http://i172.photobucket.com/albums/w20/stamsaas/DSC_0355.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w20/stamsaas/DSC_0366.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w20/stamsaas/DSC01238.jpg Ja vet bildene er av 6N2, men du får jo inntrykk av dimmen Er helt klart kult på mr stamsaas sin, men kler nok ikke bilen like godt uten sideskjørt etc på bilen. Da virker felgene altfor store. Og polo 6n er penere uten plastikk, man får ikke like fin "styling" til denne som 6n2en syntes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 17, 2010 MR Stamsaas, den bilen din var heelt riktig innertier ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 17, 2010 Er helt klart kult på mr stamsaas sin, men kler nok ikke bilen like godt uten sideskjørt etc på bilen. Da virker felgene altfor store. Og polo 6n er penere uten plastikk, man får ikke like fin "styling" til denne som 6n2en syntes jeg. Delvis enig Ronny, 6N2 har et litt "nyere" look som passer bedre med store hjul, men sett noen 6N på Clubpolo med 17" som har vært råe. Blant annet en grå med sport fangere og 17 porche twist eller hva de heter, som var godt senket. den var Ang styling til polo får en MYE dritt ja MR Stamsaas, den bilen din var heelt riktig innertier ! Takk for det Mr Klinkenberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 17, 2010 Er vel ikke noe problem og kjøre med 8" foran og 9" bak og veldig lavt med polo. Kjørte en stund med dette selv før jeg kjøpte 8,5 og 9,5. Da kunne jeg ha den så lav at den var nesten ubrukelig... hadde 195 foran og 215 bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 17, 2010 Er forsåvidt god plass i bredden på Polo. Kunne fint kjørt med 9" bak jeg i 17" med den poken jeg har bak, MEN det finnes ikke noe dekk som passer rulleomkretsen som passer med den bredden. Vil si at 7,5" er maks bredde på 185/35. I 14" og 15" vil det gå bra med riktig dekk ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 18, 2010 (endret) Er vel ikke noe problem og kjøre med 8" foran og 9" bak og veldig lavt med polo. Kjørte en stund med dette selv før jeg kjøpte 8,5 og 9,5. Da kunne jeg ha den så lav at den var nesten ubrukelig... hadde 195 foran og 215 bak. 8,5 med 195 dekk fremme, og 9,5 med 215 dekk bak?? da må du vell ha valset en del? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 18, 2010 Når jeg hadde 8 foran og 9 bak hadde jeg orginale skjermer. Men når jeg gikk opp en halv tomme og monterte luftfjæring måtte skjermene moddes mye, holdt ikke bare med valsing da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...