#1 Skrevet Februar 17, 2010 Lokallagstreff på Pizzanini i Horten kl 18.30 Da regner jeg med folket er klare for mer pizzainntak, og bilpreik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2010 Kommer - om jeg får skrapt sammen nok penger :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2010 Kommer - om jeg får skrapt sammen nok penger :\ Jeg kommer hvis ikke kona stikker av med bilen! Og Bleken...vi skal nok sørge for at du får deg en pizzabit eller 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2010 Jeg kommer hvis ikke kona stikker av med bilen! Og Bleken...vi skal nok sørge for at du får deg en pizzabit eller 5 Hehe Har en haug med flasker liggende hjemme, så det er jo en start der Om du bor i Stokke kan jeg hente deg om fruen stikker av med bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2010 Ååå...Vear ja! Det skal jeg gjøre vettu! Hvis jeg ikke har bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2010 Kan ikke, må skru bil etter oljepumperas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2010 Må se ann. Skadedyrssprøyting i underetasjen ( ) i morgen tidlig, så jeg må rive og rydde ferdig i kjelleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2010 Må se ann. Skadedyrssprøyting i underetasjen ( ) i morgen tidlig, så jeg må rive og rydde ferdig i kjelleren. Hva er det for noe tull...? Og her som jeg tenkte å ta med noen bremseklosser til deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 19, 2010 Fikk det jo trivelig vi fire som kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...