#1 Skrevet Februar 17, 2010 Har sett litt på ABT og V-line, men synes prisen er litt drøy her til lands. Dette er jo bare en bruksbil, og har to Golfer som jeg holder på med i tillegg. Så er det noen som vet om hvor man kan få dette billigest? Dette er stv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2010 Jeg kjøpte i Tyskland, sprte mange mange tusen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2010 Hei,synes den org R line stylingen til pasaten er fin. Er usikker på pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2010 Jeg betalte 13lapper i Tyskland, det var da lister til dør,kanalskjørt,froont,grill,vinge og øvre og nedre bakdel. Neste på listen er R-line ratt, ellers er den helt ferdig innvendig med r pakken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2010 Ja syntes jeg så R stayling på bilen ja. Gjør den mye spesiell en annen stayling,var ikke så spesielt dyrt for settet heller da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2010 Har sett litt på ABT og V-line, men synes prisen er litt drøy her til lands. Dette er jo bare en bruksbil, og har to Golfer som jeg holder på med i tillegg. Så er det noen som vet om hvor man kan få dette billigest? Dette er stv. Jeg ville enten valgt "dyr" styling med god passform eller droppa det. Litt ordentlig senk og kule hjul gjør faktisk behovet for "skjørt" både foran, på siden og bak, vesentlig mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2010 må si dette i hvertfall er den peneste fronten JEG har sett til 3C! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2010 Ha,Ha,er jo meningen å kjøre på bane med den fronten....men cool front da. E så synd det ikke er så mye å velge av boddy til an a6 4f. Lurer på om den frontleppa er mulig å modde il an a6??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2010 Jeg kjøpte i Tyskland, sprte mange mange tusen:) Åssen var passformen på dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2010 Bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...