#1 Skrevet Februar 17, 2010 (endret) Hei Har holdt på å bytte hjullagret på b5'en min.. (framme) Hvilken vei skal lagret ut? så vidt jeg kunne se så skulle det taes ut fra karresoriet.. Edit: er det et "indre" og et "ytre" lager? Og oppdaget også at NBS har sendt meg feil lager, la dem brenne i h..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2010 fram eller bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2010 fram eller bak? framme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2010 skal inn. er 1stk lager men to forskjellige dim på innre hylsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2010 http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=93120&CarReference_ID=7449&CategoryType_ID=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2010 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2010 har nå fått byttet hjullagret Hjullageret skal utover fra karroseriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2010 når vi er inne på temaet, Bytting av hjullager bak, må man ha tilgang til presse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2010 om det er quattro bør man nok det ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2010 jeg brukte ikke presse. lagde en slags presse.. slapp å demontere så helvettes mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 19, 2010 hvordan??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 19, 2010 tok av calippern, bremseskiva, endeleddene oppe.. så måtte man ta av "hubben" som sitter uten på lageret.. nå må man ha et rør på rundt 80mm i diameter å en rundt plate som er 74mm i diameter ca.. tar røret og setter uten på godset og platen setter du på baksiden av lagret, trer en bolt igjennom å mutter på baksiden seff.. Så er det bare å skru til dritten detter av.. Røret må være rundt 4-5cm langt.. For å få nylagret på, varm opp godset rundt til 60 grader ca, til du kan ta på det i 3sek til det begynner å bli for varmt ta innerringen til deg gammle lagret å sett det bakom, så bruker du ytterringen på andre siden, så er det bare å skru igjen .. Håper du forstår.. Er et parr timers jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...