#1 Skrevet Februar 17, 2010 Driver å monterer justerbart senkesett på Audien min, å når eg skulle bytte bak såg eg at heile denne "dingsen" oppe i hjulbuen bak til støtdemperen har eira. Nokon som veit kva "dings" eg snakkar om. Demparen bak er jo fastskrudd nede ved hjulet, så skal den sitte i ein "holder" oppe i hjulbuen. Det er denne "holderen" eg trenge navn på. Nokon som veit kva den heiter, kor eg får kjøpt den å kva den kostar? På forhånd takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2010 så vidt jeg husket så var det en hvit plast "holder" på min a4.. så vidt jeg husker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2011 Har et lite spørsmål rundt dette med bytte av bekdemper. Må jeg ut med noe av innteriøret i bagasjeromet for å få løsna på topp delen på demperen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2011 er nok topplageret ditt. denne er festet med to skuer i hjulbuen fra undersiden Bare skru ut de to og den i bunn så kan du ta ut demper sammen med lager for så skru av lager og flytte over på ny demper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...