#1 Skrevet Januar 25, 2005 Så var jeg i gang, begynte å kappe i type 89 dash'n i går og etter å ha kappet litt og litt og litt (for å ikke kappe for mye) så begynner jeg å se lyset Men først var problemet rattstamme.. rattstamme fra type 81 vil ikke passe ved bruk av type 89 hendelsettet så her måtte jeg til pers.. Her er slik det så ut først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2005 Så etter litt kutting så passet denne her fint inn der den skal være og etter en god stund med måling og borring passet jaggu skruene også... faen jeg er flink 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2005 enda ett nå med ratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2005 Så etter å ha gjort den siste finpussen på dashbord tilpassingen måtte det testes.. og jeg kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd sålang. Det er en liten glip mellom dash og a-stolpe men å sette dash'n enda lenger inn gir problemer med plass til speedometere, så der vil det komme en lekker gummilist På torsdag så skal jeg lage festene på sidene, akkurat nå var det bare satt ca i den stillingen det skal stå så se vekk i fra eventuelle skeiveheter akkurat nå Next stop: Bur sveising (av profesjonelle ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2005 ja.. en ting til.... prøvde å lære Thomas Wathne å sveise i dag men han strøk med glans.... bare se selv... og nei... han hadde ikke en dårlig lærer Er heldigvis bare midlertidig for å få kona sin bil gjennom Eu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2005 ja.. en ting til.... prøvde å lære Thomas Wathne å sveise i dag men han strøk med glans.... bare se selv... og nei... han hadde ikke en dårlig lærer Er heldigvis bare midlertidig for å få kona sin bil gjennom Eu Hmmmmm.......ser ut som en katt som har hatt magesjau På godt svensk kalles slikt "Kattskit-svets" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2005 Kanonfett Jan.... Ser ut til å passe bra det der ja. Litt penere enn det gamle ja. Passer det akkurat i bredden, og der girstanga står? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2005 Måtte kutte av en 10/12 cm mot frontruten for å få det så langt inn at midtkonsoll med gir passet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 26, 2005 ja.. en ting til.... prøvde å lære Thomas Wathne å sveise i dag men han strøk med glans.... bare se selv... og nei... han hadde ikke en dårlig lærer Er heldigvis bare midlertidig for å få kona sin bil gjennom Eu Fint om du viser elevene dine hvor man skrur på gassen veetu Dashen ser bræ ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 26, 2005 Gassen var faktisk på han er bare helt udugelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 26, 2005 Synes dere gjorde en bra jobb jeg Jeg har ikke prøvd på noe sånt før så det hadde neppe blitt noe bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 18, 2005 Oj, ein tråd som eg har gått glipp av Dette såg jo virkelig bra ut! Har du fleire bilder av korleis det ser ut langs ruta forresten? Passa det heilt perfekt i bredda? Korleis blir det i forhold til vindussveiv? Har sjølv lyst på å ha enten Corrado(evt Golf3)-dash i Golf 2 eller b3/b4-dash i Typ85 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 19, 2005 syntes du fikk det bra til jeg, jeg også kunne tenkt meg å se hva du gjorde i fronten på dærsbordet. så har du flere bilder så hadde det vært kult. MVH. meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...