#26 Skrevet Juni 19, 2010 er o-ringen på lokket i orden? jada så sånn ut,men når jeg begynner tenke etter så lurer jeg på om jeg ikke stussa over att o-ringen lå så langt ned i gods... kansje skaffa ny o-ring bare for å teste for 1 sted lekker den luft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 25, 2010 i dag har jeg fått ny resirk,sjekka å trykke stempel i topp å satte finger på tippel, å der sto stempel bom fast så da lekker min luft så den ikke holder stempel på plass, men da lurer jeg på om det bare er o-ringen i lokke som kan være ferdig,men får teste den nye å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 28, 2010 da har jeg testa med den nye resirk, å trykke mitt økte til 1.3 igjen istede for 09-1 i trykk, så har nok en del å si om resikr er i orden, skal skifte o-ringen i forgen å se om den blir bra igjen å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 28, 2010 Flott, da blir det ordning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 29, 2010 Flott, da blir det ordning! ja det blei det, utrolig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...