Takluke Audi 80 1982 modell

Anbefalte innlegg

Har tildels store problem med takluke i min bil. Håper noen der kan gje meg grundig beskrivelse..?

 

 

Når den ligg i null posisjon i forhold til sveiva så ligg den i overkant framme og underkant bak, viss eg sveiver den opp i bakkant og skal sveive den ned igjen "bongler" taket og taket heng litt igjen i takluka i bakkant.

 

Har prøvd å justere sveiv slik at den står i null posisjon når takluka står slik den skal, men enten legg den seg i overkant bak og med glipe framme eller ok framme og i underkant bak. den ligg så pass mykje at det er plass til lillefinger i glipa, er ikkje nokon mellomting,

 

Korleis tar eg ut takluke oav med pakninger og alt medhørende for å lage dette til strøkent?

 

 

noen som har noen gode forslag?

 

 

Mvh

Bjørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haynes-manualen beskriver hvordan soltaket skal justeres. Koster 200-250 kr hos de fleste bilrekvisitaene, hvis ikke kan en bokhandel bestille den for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk har den boka, men har justert etter den men blir likevel ikkje heilt bra, men får snakke med mekaniker på HMV= vag forhandler på voss, og høre om dei har noen tips å triks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.