#1 Skrevet Januar 26, 2005 Har tildels store problem med takluke i min bil. Håper noen der kan gje meg grundig beskrivelse..? Når den ligg i null posisjon i forhold til sveiva så ligg den i overkant framme og underkant bak, viss eg sveiver den opp i bakkant og skal sveive den ned igjen "bongler" taket og taket heng litt igjen i takluka i bakkant. Har prøvd å justere sveiv slik at den står i null posisjon når takluka står slik den skal, men enten legg den seg i overkant bak og med glipe framme eller ok framme og i underkant bak. den ligg så pass mykje at det er plass til lillefinger i glipa, er ikkje nokon mellomting, Korleis tar eg ut takluke oav med pakninger og alt medhørende for å lage dette til strøkent? noen som har noen gode forslag? Mvh Bjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2005 Haynes-manualen beskriver hvordan soltaket skal justeres. Koster 200-250 kr hos de fleste bilrekvisitaene, hvis ikke kan en bokhandel bestille den for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2005 Jo takk har den boka, men har justert etter den men blir likevel ikkje heilt bra, men får snakke med mekaniker på HMV= vag forhandler på voss, og høre om dei har noen tips å triks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...