Anbefalte innlegg

Hei!

Har et problem med min audi A4 avant 2002 2.0 bensin. Jeg får ikke varme i bilen. Har vært hos Sulland som er Audi verkstedet i bodø. Fikk lest ut feilkode på bilen der det ble skiftet G62 sensor. Men varmen på bilen kommer ikke. Det blir bare lunk i bilen og tempen står mellom 50 og 60 grader. Kan dette være termostaten som er røket? Er det noen som kan gi meg svar på dette. Det er kaldt nå og det er ikke så hyggelig å kjøre bilen nå...:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok mest sansynlig termostaten ja.

står nok i åpenstilling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sulland - audiverksted?

De fikk sikkert denne meldingen:

16502 - Engine Coolatn Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Be om å få pengene igjen som du har betalt.

DETTE burde de funnet ut eller vist om uten å bytte tempsensoren. Denne har ingenting med styring av varmen å gjøre, men er sensor for avlesning av temperaturen i kjølevannet. G62 er en dobbel sensor, en del går til instrumentpanelet, og viser tempen som du sier (irriternde når den viser feil), den andre går til bilens motorstyring for optimalt forbruk og ytelse.

(selvsagt kan det hende at G62 ikke har fungert riktig, men det har jo ikke noe med problemet å gjøre)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.