Verksted i Trondheim som godtar avdrag?

Anbefalte innlegg

Hei. Har endel som skal fikses med bilen nå.

Hovedservice, skifte av olje og filter mm på automatkassa, bremseslange ved kaliper er lekk. Den lille biten på ca 20 cm. Knirking i forstilling venstre side. Merkes veldig godt på humper og ved rattutslag.

Har også en hydr ventilløfter som tar kvelden tror jeg. Motor tikker en god del.

 

Dette kommer til å koste skjorta. Så lurte på om noen her kjente til verksted som jeg kan få del opp betalingene til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har endel som skal fikses med bilen nå.

Hovedservice, skifte av olje og filter mm på automatkassa, bremseslange ved kaliper er lekk. Den lille biten på ca 20 cm. Knirking i forstilling venstre side. Merkes veldig godt på humper og ved rattutslag.

Har også en hydr ventilløfter som tar kvelden tror jeg. Motor tikker en god del.

 

Dette kommer til å koste skjorta. Så lurte på om noen her kjente til verksted som jeg kan få del opp betalingene til?

 

Møller har f.eks Cresco, vet at andre også har det. Men er bare å høre med der du skal ha service!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativet er jo kredittkort og betale det ned på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I disse dager spørs det vel om noen er villig til å gi den typen kreditt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med banken din ... det er nok det smarteste på sikt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve et verksted noe utenfor Trondheim?

Har veldig gode erfaringer med Sannan Bil på Steinkjer. De deler også opp faktura, i alle fall til tider. Jeg har blitt tilbydt dette uten å spørre om det også.

 

Dette er merkeverksted så det er kanskje noe dyrere enn hva du kan finne av mindre frittstående verksted, men likevel er de betydelig billigere enn Møller i Trondheim. Har en firmabil i Trondheim som vi skal kjøre til Steinkjer. og bl.a. turboskifte på den (Transporter T5) er de omtrent 25% billigere.

Men som enkelte sier, kredittkort er kanskje ikke det dummeste heller, du får jo noe tid før første avdrag kommer også, så ikke sikkert det blir så dyrt å utsette ;)

Banken er heller ikke noe dumt forslag om du ikke har for store røde tall fra før da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips. Skal sende de en mail med en gang jeg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du snakket med Autosenteret på vikhammer? De er iallefall gode på VW og Audi. Veldig behjelpelige når man tar kontakt med de, men jeg er usikker på om de sender regning og om de deler opp.

 

Fiks et kreditkort. Det får man jo kastet etter seg, ref luksusfellen på TV3 :), uten at jeg mener at du skal gå i samme felle....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja. kredittkort. Dårlig erfaring. Koster alt for mye. Renta på de er helt sinnsyke.

Men, har sendt mail til de på vikhammer ja. Hørte fra noen andre også at de er jævli flinke på Audi og VAG generelt. Men har ikke fått noe svar enda. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.