overgang til blinklysene på us-lykter a4 b5?

Anbefalte innlegg

noen som veit hvor jeg kan få skaffet overgang til blinkysene på us-lykter?bestillte meg overgang til vanlige facelift,men de passa ikke på blinkersene:(ebay har nok,men var det å finne det da..

den til høyre er kontakten på lyktene,venstre er overgangskabelen..er en "pinne" mer i kontakten på lykta enn det som går i adapteret jeg har..

P2140013.jpg

P2140014.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lag deg en selv bare :) med kabelsko... en er jo til parklys, en til blinklys å en er jording :) det fikser du vell ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lag deg en selv bare :) med kabelsko... en er jo til parklys, en til blinklys å en er jording :) det fikser du vell ;)

heeh,ja skal vel få fiksa det;)men skal jeg kutte ut parklyset i hovedlykta eller kjøre med park i begge da mon troo?;)for da kan jeg jo koble meg inn på ledninga som går til parklyset,om jeg finner den,jævlig med tall og ledninger på de overgangene jeg har:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst det er usa facelift lykter du har bestilt, so har dei ikkje parklys i reflektoren, kun park i blinklyset, so da må du kople dei inn på eksisterande parklys for å få lys i blinklyset:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst det er usa facelift lykter du har bestilt, so har dei ikkje parklys i reflektoren, kun park i blinklyset, so da må du kople dei inn på eksisterande parklys for å få lys i blinklyset:)

ahaa,ja det er us lykter jeg har fått;)

hvor får jeg skaffa slike pærer med flat sokkel?har ikke chevroletforandlere osv rundt her,men dette er vel ikke vanlige pærer de har på mekk,bilxtra osv sikkert?

DSC01587.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahaa,ja det er us lykter jeg har fått;)

hvor får jeg skaffa slike pærer med flat sokkel?har ikke chevroletforandlere osv rundt her,men dette er vel ikke vanlige pærer de har på mekk,bilxtra osv sikkert?

DSC01587.jpg

Står det noe mere på pære soklene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uten at jeg skal si det helt sikkert så troor jeg det er slike...men om noen kan skaffe her til lands hadde jo det vært supert da,helst i chrome utførelse,men oransje glass går også bra..

sokkelen ser sånn ut..

P2140013-1.jpg?t=1266671638

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse finnes i Norge også. Koster 54 pr stk. Men finnes vel bare i orange som jeg vet om.

Spørs om man finner chrome i norge. men ikke umulig.

Ofte problem med chrome pærer som lyser hele tiden er at chrom fargen forsvinner og blir svart aktig. Fungerer fint på blink lys for disse lyser ikke konstant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe du kan skaffe eller vet du hvor jeg får skaffet?heh:)går bra om de er i orange også,jeg skal jo ha pærer som lyser konstant da parklysa blir på den pæra,samtidig som den fungerer som blink..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er sikkert ikke værre enn at du bruker slike stikkerpærer som er små å orange :) passer i sånn sokkel bare ikke så store.. har det i blinklysa jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått bestillt meg de pærene som passer der nå:)så da er det bare å vente på pærene og begynne å koble litt,og få montert lyktene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det, fikk du det til med blinklysa? bilde??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bestille lyspærene hos din Audi-forhandler. Bare be dem sjekke opp i USA-katalogen, og finne delenummeret der. USA-katalogen er inkludert i ETKA, og delene kan bestilles siden de finnes på lager i tyskland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bestille lyspærene hos din Audi-forhandler. Bare be dem sjekke opp i USA-katalogen, og finne delenummeret der. USA-katalogen er inkludert i ETKA, og delene kan bestilles siden de finnes på lager i tyskland.

hmm, de på jobb sa at de ikke hadde tilgang til å bestille noe annet enn hva som var i europa, kunne ikke bestille noe US deler osv!!!

Er det bare latskap fra delelageret eller at de ikke har mulighet til det??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok til en viss grad latskap, men det er mulig ting har endret seg. Jeg har selv bestilt både US- og Mexi-deler tidligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må da gå ann å bestille US-dela ja.

skal mase på dei i mårra, så får vi se hva vi kommer frem til, men de selger sikkert pærene på Amcar i trondheim, så kan egentlig ta en tur dit også. Kan hende jeg ikke trenger å vente på st pæra skal komme da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke ledninger skal inn på disse? h4 originalt og nå er det igjenn en grå og en hvit ledning. men skal jo være tre så skal jeg ta en fra hovedlys også? noen som har koplingsjema?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.