VW Jetta II @ youtube...mye bra inspirasjon.

Anbefalte innlegg

Her var det mange fine jettaer II`ere :).

 

Men min absolutte favoritt er den etter 3:20....: smil :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jetta er drit kult! Så mye fetere enn golf! Men liker fortsatt ikke små fangere på dem av en eller annen grunn! Hadde lurt med seg en ener eller to der og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jetta er drit kult! Så mye fetere enn golf! Men liker fortsatt ikke små fangere på dem av en eller annen grunn! Hadde lurt med seg en ener eller to der og!

 

:)

Enig i at en jetta II ser bedre ut enn en golf II. Golfen mangler liksom noe der bak..: rolleyes

 

Men ang små- vs. store fangere er jeg ikke helt enig. Se på et bilde av en jetta II med store fangere rett fra siden. Jeg syns det ser ut som fangerne rett og slett ikke passer til karrosseriet...den blir liksom både "frem-tung" og "bak-tung"....altfor mye materiale der på en måte...: haha :

 

MEN, hvis det er kombinert med rett felg/dekk og senk så er det ikke heelt ille altså..:P

 

Men hva syns du om den med små fangere etter 3:20 på filmen da..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe med akkurat meg og jetta 2 når det gjelder det! Syns den ser så forbanna pysete ut uten store fangere. Men golf 2 kler små fangere. 90 fangere kan se litt rart ut da i overgang til hjulbuer, men på akkurat jetta synes jeg det ser bedre ut uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.