#1 Skrevet Februar 19, 2010 Om en har mistanke om at det finnes flere nøkler til bilen enn du allerede har (da eks forrige eier sitter på en), finnes det da mulighet for å dra på møller å kode om hele systemet så det opplåsing og startsperre kun virker på den de nøklene du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2010 Er ikke sikker på startsperra men låsing av bilen (kode nøklene) kan du finne svar på i diagnoseforumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2010 kode opp ekstra nøkler er greit, men nå er jeg mest ute etter å få evt nøkler på avveie til å være ute av funksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2010 Hør i tillfelle først med møller om hvor mange nøkler som er levert til bilen. De skal ha oversikt i sitt system over alle nøkler som er levert med bilen (ny) og i tilfelle om ekstra er bestilt/levert senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2010 Ja, du kan når du koder opp nøkler, fjerne alle tidligere nøkkelkodinger og så kode inn de du har. De nøklene som evt er på avveie vil da ikke være en av de nøklene som godtar start på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2010 okei, takker og bukker. da blir det tur på møller jeg vet ikke om det er flere nøkler men jeg vil gjerne være sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...