#1 Skrevet Februar 20, 2010 Har en kompis som sliter med at bilen stopper under kjøring, virker som om den går tom for bensin under kjøring men tanken er full. hjelper ikke å gi gass eller noe, dette skjer både i bakker å på sletter. Noen så har opplevt noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2010 Har en kompis som sliter med at bilen stopper under kjøring, virker som om den går tom for bensin under kjøring men tanken er full. hjelper ikke å gi gass eller noe, dette skjer både i bakker å på sletter. Noen så har opplevt noe lignende? Mener du stopper som i at du må starte motoren på nytt, eller at den mister kraften? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2010 Begge deler, noen ganger stopper den andre ganger mister den bare alt kraft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2010 Regna eller er fuktig i lufta da det skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2010 Hadde en 2.0E som ble helt mongo, mister all kraft, mye nykking, og et helvete å få den til å kjøre. Fant ut at dette skjedde når det var vått ute eller mye fuktighet i lufta. Ellers var den helt fin. så aldri på problemet, da bilen vart kondemnert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2010 kan hende det er strømforsyningsrele for motorstyringa.. sitter under dekslet over ved pedalene..event sjekk loddepunktene inne i releet.. koster ikke mange kronene for ett nytt ett på møller isåfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2010 Begge deler, noen ganger stopper den andre ganger mister den bare alt kraft Jeg ville sjekket luftmengdemåleren. Sjekk med noen som har vag-com om de får opp feilmeldinger på LMM. I LMM på 2.0E sitter det et elektronisk styrrt spjeld. Når dette ikke virker som det skal kan det kvele motoren. Hadde samma feil med min tidligere 2.0E, den stoppet ikke, men mistet kraften. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2010 Min 1.8E stoppet plutselig i tide og utide.. Der var det rele til bensinpumpe som var dårlig. Ligger en del elektronikk i dette rele`et. Byttet det og problemet ble borte vekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2010 Hadde en 2.0E som stoppa i fuktig vær. Dvs den mista all kraft og turtallet falt til rundt 200-300rpm. Der skifta jeg alt mulig rart, dynamo, plugger, pluggledninger, fordeler, luftmengdemåler, den store gummibelgen, bankesensorer, noen vakuumslanger...og så bytta jeg mikrobryterne for full gass og null gass. Etter det så stoppa den ikke lenger. Dvs den stoppa ikke den siste mnden jeg hadde den før den ble solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2010 Takker for svar dette skjer uansett vær. Godt mulig det er et rele eller lmm, noen rundt skien eller porsgrunn som har lyst å hjelpe til med en vag com sjekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 21, 2010 kan hende det er strømforsyningsrele for motorstyringa.. sitter under dekslet over ved pedalene..event sjekk loddepunktene inne i releet.. koster ikke mange kronene for ett nytt ett på møller isåfall... X2. Hadde samme problem på cabben! Verdt å sjekke, i hvertfall. (er egen tråd med bilde ett eller annet sted om dette..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...